Film iFokus

Film

Etikettskådespelare
Läst 205 ggr
Staffan
4

Johnny Depp

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

// Staffan

Herveaux
1

Jag gillar Depp. 🧡

// Harley

Cireea
2

Hahahah alltså älskar det med hästen 😂
"You look like you know what you're doing on the horse"
"Yeah.. I don't. That's probably 2,5 seconds before everything went very sideways"

Depp ❤️
Älskar att han är så brutalt ärlig.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Herveaux
2

PR-gig, absolut, men jag älskar att se Depp när han får lattja med fans. 🥰

1:05 är min favorit. 😂
"Does this sword make my bum look big?"
"Yes!"
"😲…Naughty!"

// Harley

Sindri
0

En mycket vacker man och duktig skådespelare (tycker fortfarande Gilbert Grape är hans bästa film) och även om man inte skall tro allt media berättar så nog har han hamnat lite snett i livet nu. Tycker det är väldigt sorgligt.

johan
1

Måste vara rätt jobbigt att intervjua honom. :)

Undrar om det stämmer att han inte är intresserad av att se filmen efter han har spelat klart sin roll.

Mvh // Johan

Herveaux
1

#5: Haha, ja han är ju ingen dussinkändis som sitter och lismar med intervjuaren direkt. 😏 Heja Johnny, låt dem svettas lite.
Jag har läst och hört i flera intervjuer att han sagt det att han sällan eller aldrig ser den färdiga filmen när inspelningen är klar.
På ett sätt förstår jag honom. Han är skådis, hans jobb är klart där.
Kanske skulle kunna liknas vid en musiker som ser en inspelning av sin egen konsert, typ.

// Harley

Cireea
1

Är inte fullt så ovanligt att skådespelare inte ser den färdiga produktionen. Kan hålla med #6 i att det är förståeligt.

#4 På vilket sätt menar du att han hamnar snett?

Maleficum
1

#4: Gilbert Grape är en superfilm! En av Leonardo DeCaprios bästa filmer också i min mening (annars har jag aldrig riktigt varit förtjust i honom utom i den filmen).

#3 Såg något annat klipp där han besökte något barnsjukhus som Jack Sparrow (vad jag förstod det som så gick han dit under paus av inspelning av nån film för det låg nära inspelningsplatsen).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
3

#8: Åh, älskar det klippet, så hjärtvärmande! 🥰

Edit. Tar med ett annat besök också på en gång.
https://www.youtube.com/watch?v=UmdDjwNywa8&ab_channel=JitendraMahto

// Harley

Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
  • Redigerat 2020-11-26 21:30 av Herveaux
Grodan
0

Min depp-feber gick över för länge sedan…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

• Redigerat 2020-11-26 21:36 av Grodan
[Moon AppleGrey]
0

#3: Tycker videon är jättekul. och reaktionerna från de i båtarna.
Usch, nu har man nästan lust att se "Svarta pärlans förbannelse" (bästa filmen i serien) bara för att man inte har den. xD

Herveaux
1

#11: Hade jag suttit i en av båtarna hade det blivit tvärnit vid Johnny, om inte båtarna går på räls vill säga. 😁

Jag älskar den första filmen, helt klart den bästa!

// Harley

[Moon AppleGrey]
2

#12: Precis! Eller om det var möjligt, att ta en båttur igen ;D

Just min åsikt. ^^

Calcifer
2

#7: Nu var det inte jag som kommenterade kring att Depp hamnat snett, men det är ju ingen hemlighet att det stormar som fan kring honom och Amber Heard och har gjort det i flera år. Sen oavsett om han är skyldig eller inte till det hon anklagar honom för har det ju ändå kört till det för honom ordentligt, tyvärr. Plus att det inte heller är någon hemlighet att han kämpat med alkohol och drogberoende. Alkoholproblemen är väl mer aktuella fortfarande än det övriga.

Jag har varit ett Depp fan i 25 år nu, och är det fortfarande, och tror absolut inte på all skit Heard spyr ut sig då de enda bevis vi fått höra visar på att det han säger stämmer. Men jo, det har väl inte alltid gått åt rätt håll för honom, både professionellt och personligt.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
2

#14 Fullt medveten. Frågade bara på vilket sätt just den personen menade då det inte framgick i kommentaren över huvudtaget.

[Moon AppleGrey]
0

#15: Upplevde också den kommentaren som något luddig.

Calcifer
1

#15: Då är jag med! ^^

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"