Hajfilmer
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är ni ett fan av hajfilmer?
Vi har ju exempelvis klassikern Jaws men även nyare tillskott såsom Deep Blue Sea, Open Water, The Meg eller The Shallows, bara för att nämna några hajfilmer bland många andra.
Bifogar en video på en ikonisk scen.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
- Redigerat 2020-11-24 12:30 av Cireea
#1 Du har helt rätt att hajen fick namnet Bruce! 😁
Hajdokumentärer älskar jag, även om jag också tycker att filmer där hajar har en central roll är kul att se på.
Det hade varit intressant om det någon gång kunde komma en hajfilm där hajen inte är the bad guy. Undrar hur en sån film hade varit 😂
#2: Ja, den filmen vill jag se! 😄 Dags för Hollywood att kicka igång kreativiteten. Kanske iaf kan vara möjligt att få se en hajfilm där hajen är en slags anti-hero åtminstone.
// Harley
#3 Med tanke på vad man lyckats åstadkomma genom åren i filmväg borde en sån film inte vara så långsökt. Vi får pitcha vidare idén 🧐

Snälla hajar får man nog lita på Disney+.
I "Sharktales" är dom väl snälla?
Vet att jag smög upp och såg "Jaws" på Tv när jag var yngre. Min mamma kom på mig men jag blånekade och sa att jag gått i sömnen. (Kreativt?!)
Föll lite på eget grepp när jag vägrade båda i campingens lilla sjö månaden efter. En sjö som knappt hade en abborre i sig. Ledmotivet följde mig hela sommaren.
När jag såg den som vuxen tyckte jag mest synd om hajen.
Gillar hajdokumentärer. Speciellt dom som verkligen förklarar vad som hänt och varför. Nystar man bakåt är det ju nästan alltid människors handlanden som leder till incidenten.
I Deep Blue Sea 3 finns det EN haj som kan räknas lite som en anti-hero. Men filmen i sig är inte bra för det. xD
Trots att jag egentligen är livrädd för hajar så gillar jag hajfilmer och hajdokumentärer. Jag gillade Open Water.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#5 Mja, det är en en haj i Sharktales som är god. Resten porträtteras som onda genom hela filmen, det är inte förrän i slutet hajarna anses som goda. Men du har nog rätt, man får nog hålla sig till tecknat om det ska vara någon snäll haj att tala om 😉
Jaws har helt klart påverkat mig, i kombination med den djupa respekt jag har för vattnets kraft. Mår väldigt illa att bada där jag inte når botten, än värre när jag inte ser ner i vattnet heller och kan se vad som finns runtom.
#6 Deep Blue Sea-filmerna blir värre för varje gång det kommer en ny. 😂