Film iFokus

Film

Etiketter: webbseriefantasy
Läst 66 ggr
TatsuOni
1

Nya Sagan om Ringen serien

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon mer som är taggad för Amazons kommande serie?

Den kommer att utspela sig innan filmerna och förhoppningsvis släppas nästa år. Här är lite om den, men man kan hitta mer info på nätet 😊

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

• Redigerat 2020-11-04 18:20 av TatsuOni
johan
0

Så mellan Hobbiten och LOTR?

Ja kanske blir spännande. Fick lite nog av dom där episka filmerna, men det kanske gått tillräckligt långt för att man orkar igen. :)

Mvh // Johan

Staffan
1

Får inte riktigt ihop om det är fanmovie eller en riktig trailer men jag ser fram emot serien i vilket fall som helst. Borde vara avsevärt lättare att göra den typen av filmer nu med tanke på den tekniska utvecklingen. Skoj!

Lona
1

Njae, jag är tveksam. Jag var å andra sidan väldigt negativt inställd innan LOTR-filmerna släpptes också, jag har älskat Tolkiens berättelser sedan jag var liten och ville inte få min Tolkienvärld påverkad.
Det är så många serier och filmer som inte alls lyckas fånga rätt "känsla" som finns i böckerna men Peter Jackson gjorde ett suveränt jobb.

Men jag kommer nog att skippa serien, det kan liksom inte bli bättre än det redan är. Jag vill ha kvar den egna magin som jag vuxit upp med.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

TatsuOni
2

#2 Det finns ingen officiell trailer än, så det var vad jag hittade. Man får en bättre bild om man läser lite på nätet 🙂

Jag hoppas att de fokuserar på handlingen och inte enbart t ex specialeffekter för att det säljer.

Det kan bli riktigt bra eller flopp enligt mig. Men jag har förhoppningar och ser fram emot att se den!

Jag kan inte få nog av sagan om ringen. Gillar båda filmtrilogierna och böckerna 😝

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Moon AppleGrey]
2

Visste inte ens om att det var en ny serie på gång.
Fantrailern hjälper till att göra en taggad.
Får se vad man tycker sedan.

• Redigerat 2020-11-05 01:19 av [Moon AppleGrey]
Cireea
1

Jag är lite kluven, det kan bli bra eller så floppar det. Kommer kolla in serien när den väl kommer och håller tummarna för att den är välgjord.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck