Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 935 ggr
Stefan
0

Prison Break

Såg ni "smygpremiären" av Prison Break på TV3 igår? Den verkar riktigt bra, blev helsåld redan efter första avsnittet. Men precis som med Revelations som också hade premiär igår så är det irriterande med all denna reklam.

Pia
0

Jag tänkte kolla på den fr o m nästa vecka, missade smygaren igår:)

rumpino
0

aj den missade jag! vad innebar smygpremiären, är det repris/riktig start på måndag?

Stefan
0

#2 Japp första avsnittet sänds på måndag..vetetusan varför de håller på med såna smygpremiärer egentligen..men missa inte den..tror faktiskt att det här kan vara en serie vi bägge tycker är bra :)

johan
0

Nu är både Revelation och Prison Brake schemalagda i Windows Media Center. :) Jag har annars en förmåga att glömma bort att titta på TV vid rätt tid.

Mvh // Johan

johan
0

Vad tyckte ni om serien? Jag tyckte den verkar mycket lovande!

Mvh // Johan

johan
0

Men uuuuuurk vad irriterande det är med tv-serier när man måste se reklam och vänta en vecka mellan varje avsnitt. TV-serier gör sig bäst på DVD..:)

Mvh // Johan

rumpino
0

den var skoj. kanske inte i klass med six feet under, sopranos etc. men verkar bra! lite störde jag mej på hans attityd .. tror man inte kliver in som byggnadsingenjör på ett 'klass 1' fängelse i usa med hans stil .. då blir man nog omhändertagen ganska omgående … har iaf jag fått för mej  =)

Kaj
0

Som jag skrev innan jag såg detta inlägg så tankar jag just nu hem hela säsong 1 i HDTV kvalité från DC. Då får man heller ingen reklam i avsnitten utan hela serien direkt. Skall kolla hela säsongen snarast. Jag kan inte vänta till måndagar i många veckor framöver för att se hur det går.

Kaj
0

Yepp nu är alla 13 avsnitten hemtagna - hoppas det inte är fler nu bara.

rumpino
0

jag tror del 14 (och resterande delar) sänds i usa under våren?

Stefan
0

Den här serien är ju helt grym…Peter Stormare är ju löjligt cool som Abruzzi :) Jag orkade inte heller vänta så jag har kollat de 13 avsnitt som finns..den har bara blivit bättre och bättre för varje avsnitt. Frågan är hur tusan man ska stå ut att vänta till mars för att se nästa avsnitt :/

johan
0

Peter Stormare är i princip alltid cool tycker jag. Skönt dock att han inte behöver spela flummig rysk den här gången…

Mvh // Johan

Pia
0

Oh ja, hur bra som helst tycker jag den är!! En "sucker" för listiga, smart uträknande planer och konspirationsteorier är ju jag, och allt som ändå kan (och förstås kommer) gå fel på vägen… Hoppas det inte blir en evighetsserie som de försöker mjölka minsta beståndsdel ur bara…

johan
0

Gud vad det är irriterande när de gör säsongsavbrott när det är som mest spännande…

Såg att serien kommer att fortsätta i USA i mitten av februari.

Såg också att de har börjat sända en femte säsong av 24.

Mvh // Johan

Stefan
0

#14 Vart såg du att de ska fortsätta Prison Break i mitten av februari? 20 mars är det datum som jag har sett.

Pia
0

Men hallå, vad hände med avsnitt 8?! Förra veckan visades ju den där usla bakom kulisserna-saken och nu "fattades" ett avsnitt… Ja se TV3…:(

Jaha-jaa
0

Jag har hört att det e först i avsnitt 24 de lyckas ta sig ut!

Stefan
0

Ikväll är det start för säsong 2 av Prison Break i USA!

Pia
0

Och säsongsavslut i Sverige…:( Och inget nytt förrän efter sommaren…

Kaj
0

Och vilket d…a slut. Hur ska man kunna vänta till efter sommaren? Hoppas de nästa avsnitten dyker upp på DC++ snart

Kaj
0

Nu hittade jag i varje fall avsnitt 14 så lite kortare längtan blev det. Hoppas de andra är på gång i DC++ nu

Stefan
0

#21 Det var avsnitt 14 som sändes i USA igår så fler lär du inte hitta just nu.

AktieTrader
0

Hur många kommer att vänta med att titta på PB till efter sommaren? Det kommer ju laddas ner hej vilt och skivor kommer vandra runt. TV3 biter sig nog i svansen med att ha ett så långt uppehåll.

TV4 hoppade ju över en stor det att ett uppehåll av lost så vi bara låg 2v efter USA. Det är betydligt bättre.

Susanne
0

Peter har hittat alla de nya avsnitten men kunde inte ta hem dem då sloten var full*buhuhu*

Ja, att sända programmen någon vecka senare än i USA verkar vara mycket bättre då de flesta? (jag iallafall) inte skulle bry sig om att be någon ta hem dem.

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

bubbelbubbel
0

..nu kan jag ha fel, men jag tror inte serier är copyrightade som filmer är, så jag tror inte det är lika olagligt. ;P

men avsnitt 14 var ruggit bra… :)

CBA
0

He he, jag sticker nog ut ur mängden nu när jag säger att jag är inte ett dugg imponerad av serien !

Jag klarar inte av serier där det inte händer nått, varje avnitt slutar ungefär som det förra….att det skiter sig för dom.Jag vill överrumplas och få nått att hoppa till för om det ska intressera mig.

Jag tycker den är för förutsägande, jag får ingen känsla av att OJ undrar vad som händer i nästa scen.

Som när han skar ut pillret ur sin överarm….Jaha sa jag, nu karvar han ut nått jäkla piller säkert som hans brorsa ska få….och vad händer, jo just det !

Njä, jag sitter inte och väntar på nästa säsongs start !

Men men….det är tur att vi alla har olika smak Flört

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

rumpino
0

är med dej CBA  =)

tycker lost är lite lika .. men dock bättre pga presentationen av karaktärerna

Kaj
0

#24 Susanne.

Om slotten är fulla kan du försöka med att fråga om du kan få ett tillfälligt ledigt slott av användaren. Sänd ett privat mess till honom/henne. ftast brukar de vara snälla och ge dig ett slott.

#25, vad jag hört är att HDTV sändningar är kopieringsskyddade och alltså olagliga men vem bryr sig. Jag tar hem dem ändå

CBA
0

#27 Lost ids jag inte ägna någon energi åt att se ens…

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Susanne
0

#28 Kaj.
Tack för tipset!

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

bubbelbubbel
0

kaj, det är mycket möjligt, men jag är med dig, jag tar också hem dom ändå. haha.

broderbluff
0

Oj oj oj, det händer grejer i avsnitt 19

Stefan
0

#32 Och inte minst i avsnitt 20 :)

AktieTrader
0

Jag ska försöka lugna mig med 21:an till nästa vecka så man kan se 21 och 22 samma kväll. Om det blir en cliffhanger till en ny sesong så blir jag tokig.

Kaj
0

#34 och alla andra. Episode 22 Flight finns nu på DC++
TTH = QOIEYPRXZYYIAAYAN6SEPP5K5RHGY5N75NXNZKQ (vanlig avi)
TTH = 4A7DXHDADNPLLXR7BBGP7PVBHHEKIJF6Z6LKSHI (HDTV kvalle)

Citron
0

Nu är det slut på säsong ett? Eller har jag fel? :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Kaj
0
Platypus
0

Jag gillar Prison Break! HAr snart sett första säsongen på MTV3…(i finland)

Qabang
0

Hehe, jag är långt före Sverige Oskyldig Men jag ska inte avslöja något.

Kaj
0

Har just kollat avsnitt 13 av säsong 2. Ser framemot de kvarvarande avsnitten för S02 som jag tror är 16 stycken.

Vänat med spänning på S03

soffiz
0

Jag ÄLSKAR Prison Break!!!!! Glad

zzaga
0

Vad handlar den om … (avslöja inge viktigt:D )

KarolinaNowak
0

Dem ska spela in säsong 3 i Juni, för de som undrar. Så i sverige kommer den nog visas på tv nån gång i höst igen ;)

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

modellflickan
0

Älskar Prison break och Wentworth Miller som spelar Michael Scofield! :)

Wiizy
0

Alltså, Prison break behöver man inte glo på. för då går man till min klasskompis ist, för ahn kan varenda detalj i huvudet utantill…

äh, jag klarar mig tyvärr utan det pogrammet, min klasskompis avslöjar ju allt dagen efter iaf. ;)