Film iFokus

Film

Etiketter: tvseriewebbserie
Läst 1948 ggr
Cornelia Isaksson
0

Störst av allt ( Netflix )

Jag tänkte att vi i denna tråd kan diskutera Störst av allt. Allt ifrån vad vi tänker om serien till olika händelser och skådespelare.

Cireea
0

Härligt initiativ, hoppas du får några att diskutera med! 👍
Själv har jag inte sett serien ännu men känner att jag nästan måste göra det. 

Såg att serien är baserad på en bok, har ni läst boken? 
Om ja, hur förhåller sig serien till boken?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cornelia Isaksson
0

#1 jag slukade serien på två dagar och sedan har börjat lyssna på boken men föredrar serien

Sparven88
0

Vi började faktiskt kika på den nu ikväll. Verkar rätt bra faktiskt. Sett snart 3 avsnitt.. Är det någon som sett 30 ° i februari? Tycker hon som spelar maja påminner så mkt om Joy som är med i 30 °. Får googla om det är samma människa 🤣

Cireea
0

#3 Det är samma person! 👍
Kollade precis upp det.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Sparven88
0

Japp jag såg det också precis :)

Cornelia Isaksson
0

Det har ju kommit fram nu att det kommer en säsong 2 vad tänker ni om det är det bra eller förstör det serien och hur tänker ni att det kan fortsätta i den.

Vrilen
0

Tror det hade vart bäst att bara lämna det till en säsong men vem vet den andra kanske också blir bra.

[Tuulikki]
0

Tror också det hade varit bäst att lämna det vid 1 säsong. Ser inte riktigt vad ytterligare en säsong skall tillföra

Cornelia Isaksson
0

Putt

monstermash
0

Jag gillade den och tyckte i och för sig att den kunde blivit något avsnitt längre, men nja… en säsong till med det slutet ser jag nog ingen nytta med.

Calcifer
0

Då ska de vara väldigt kreativa med vad den andra säsongen ska handla om, annars är jag också besviken på beslutet. Den får ju liksom ett riktigt avslut. Vi får veta vad som verkligen hände, vi får se hela processen, och vi får se att hon går fri. En andra säsong kanske är tänkt att handla om hur hon går vidare från det?

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

monstermash
1

Frågan är hur intressant det är att se henne gå vidare. Ska halva säsongen handla om hur dåligt hon mår då, och sedan happy ending? Njäe… Jag har svårt att se poängen med en ny säsong med det slutet…