Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 893 ggr
huldisen
0

Instägnd..

Hej hej

Jag har inte fattat slutet i instängd, Dör hon eller överlever hon ? Konstigt slut tycker jag.

// Tilda

Highlandertess
0

Det är meningen att man ska tolka själv :-) Jag älskar sådana slut som lämnar öppet. Tycker det är trist med film som överförklarar. Min tolkning är att hon fick en "knäpp" där inne i grottan och aldrig tog sig ut. Varelserna närmade sig så troligtvis dör hon, men man kan lägga till ett helt eget slut så vad som helst kan hända :-)

[Henke29]
0

Ja jag var oxå lite fundersam på det slutet.
Ska kika på den filmen ikväll.

Sovgott
0

Jag fattade inte heller slutet. Man får nog tolka det lite som man själv vill. Som #1 säger…

gogogo
0

jag har inte sett den filmen men har hört att den är bra, är den verkligen det? xD

Highlandertess
0

#4 - Jag tycker den är väldigt bra! Jag gillar även Neil Marshall's tidigare film Dog Soldiers :-)

[Henke29]
0

Den har inte jag sett Dog Soldiers

gogogo
0

#5 okej :)

emoflickan
0

Tess, dog soldiers är ju heltfantastisk *instämma* :)

Tycker oxo man ska tolka själv, tror hon tuppade av där o drömde att hon tog sig ut men i själva verket är hon fast därnere i grottan och kommer aldrig ut, mitt slut iaf :) sjukt bra film för övrigt! Klaustrofobi på högsta nivå hehe

Highlandertess
0

#8 - Ja, huh vilken klaustrofobi! Fast att man sitter och ser det på tv så känns det. Jag är inte klaustrofobisk annars, så de som är det måste verkligen uppleva filmen som ÄNNU läskigare :-)

huldisen
0

Tack för svaren :) Mitt slut vart att hon överlevde ;) Vill ha ett lyckligt slut ^^