Primal Rage (2018)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ett ungt par kör genom the Pacific Northwest och det blir en mardröm. De tvingas möta en monstrous varelse som är känd för indianerna som Oh-Mah.
Regissör: Patrick Magee
Författare: Jay Lee, Patrick Magee
Skådespelare: Casey Gagliardi, Andrew Joseph Montgomery, Eloy Casados
https://www.imdb.com/title/tt5688868/
❤️
Den här filmen väntar jag på att få se. Den har mycket av det jag älskar, då jag är så barnsligt förtjust i monster (B-filmer eller ej, det är sååå myyyys).
Någon som sett?
Inte sett denna men jag skulle mycket väl kunna tänka mig att göra det. Är ett stort fan av B-filmer så den här ska jag nog ge en chans. 😎
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
😃 Åh, vad kul. (att du också gillar monster?)
#2 Oja 😃 Jag är extremt förtjust i filmer såsom Mega Shark vs Mecha Shark, Two-headed Shark Attack, Sand Sharks, Snow Sharks, Ice Sharks, Lake Placid vs Anaconda, Frankenfish, Sharktopus och så vidare. 😃
#3 lol… ser en fiskantydan där…
#4 Helt klart 😂 Det är dom mest underhållande enligt mitt tycke, men ser mycket andra B-filmer också.
Jag klassar inte Primal Rage som en riktig B-film, men andra gör. T ex mitt ex. När han sett en film han tycker är dålig och b-filmaktig brukar han tipsa mig och jag brukar då gilla den… lol
Äntligen sett denna. Vet inte vad jag ska ge den för betyg… Man fick ju ändå se rätt mycket av bigfot… Kanske en femma då… inte superdålig o inte superbra. En del saker undrar jag varför de ens var med i filmen… vad poängen var… Intressant slut dock.
Jag gillade den inte. Tyckte inte det fanns någon spänning, fattade inte varför karaktärerna betedde sig som de gjorde, och det fanns inget djup i filmen alls.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#8 Ja, det fanns så många frågetecken… haha… varför gjorde han så? varför gjorde hon så? varför var den där häxan med… osv osv… så knäppt… lol
Det var nog bara en 30 minuters film som man fyllt ut med "stuff". Jag anade ju redan i början med lång bilfärd att det här blir inte bra… lol
…
Jag skulle sååå gärna vilja analysera med rena rama spoilers… varför x och varför y osv…
#9 Om du vill diskutera spoilers tycker jag du kan göra en ny tråd och skriva en stor varning för spoilers i ämnesfältet, och även en varning i början av själva tråden och sen prata på! :)
#10 Ok, bra tips. Får se om jag blir snacknödig…
#7 Alltså 5 stjärnor av 10. halvbra… fast inte en film jag skulle se om… men jäklar vad jag längtade efter den här… Det är inte bra att längta efter filmer, besvikelsen blir så jäkla stor 😕Så jag måste sluta med det nu.
Ja, jag hatar att längta efter filmer för man blir oftast så besviken då man hypat upp den så länge innan man ser den.
Så kände jag med A Quiet Place.
#14 Ja det kan jag förstå :/ Trist när sånt händer!
#14 Jag med. Jag ska sluta se på trailers tror jag