Film iFokus

Film

Etiketter: filmtipsfilmsnack
Läst 924 ggr
Herveaux
0

Tittar ni på trailers?

När ni är nyfikna på en film, tittar ni då på filmens trailer eller skyr ni den som pesten? Undviker ni att se en trailer som går på tv eller innan en biofilm eller tycker ni det är ett bra sätt att få en känsla för och provsmakning av en film?

Jag försöker undvika trailers, iaf för nyare filmer då jag tycker det har blivit så mycket spoilers och en del är så konstigt klippta att man får helt fel förväntningar på vad själva filmen ens handlar om.

// Harley

DogeLove
0

Ja, oftast gör jag det, jag är okej med att bli lite spoilad! =^^=

Calcifer
0

Jag gillar teaser trailers mer, de ser jag oftare än fulla trailers. Just för att som du säger kan de ibland visa för mycket. Är det inte en film jag sett fram emot sjukt mycket och inte bryr mig om att det kanske finns lite spoilers så är det inte så noga.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
0

Jag brukar precis som #2 se teaser trailers mer än de officiella fulla trailers. Däremot så blir det ibland att man ser en "full trailer", dock brukar jag inte se hela utan brukar ge den ungefär 40 sekunder innan jag stänger av. 🙂

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Calcifer
0

#3 Så fort jag kommer till nåt som verkligen säger mig att jag bara MÅSTE se filmen så stänger jag av trailern också.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Scorpio97
0

Jag har aldrig frivilligt kollat på en trailer. Tycker dom oftast förstör mer än dom ger, i alla fall för mig. Är jag nyfiken på en film så chansar jag hellre och kollar på filmen :) Sen händer det såklart att man blir spoilad av misstag och jag kan ändå uppskatta filmen, men kan jag undvika spoilers så föredrar jag det. 

På bio brukar jag sitta och blunda med händerna över öronen när det blir reklam/trailer för en film jag vill se.

//Jessie

Icewolf88
1

Jag älskar trailers, men tyvärr så är det mer och mer trailers som spoilar i princip hela filmen, så det går knappt att kolla på dem mera. Jag förstår verkligen inte grejen med det. Plus att många studion gillar att göra 100 trailers för en ny film. Kolla bara på den nya Jurassic World: Fallen Kingdom. De pumpar ut trailer efter trailer och tillsist så känns det som att de likabra kan visa hela filmen i en trailer… 😂

Skräckfilm trailers har jag numera slutat helt att titta på då de spoilar sjukt mycket.

Grodan
0

ja, jag kollar trailers… de avgör i princip om jag vill lägga tid på filmen eller ej

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

johan
0

Alltid.

Mvh // Johan