Kommande filmer
Filmer jag ska se 2007 - Rocky Balboa, Night at the museum, Ghost Rider, Spider-Man 3, Pirates of the Caribbean: At worlds end, Harry Potter and the Order of the Phoenix, The Simpsons Movie.
Ja, dessa är än så länge planerade, blir förmodligen fler med tiden. Men inga jag kan komma och tänka på nu. Har ni några planerade filmer att se?
Jag längtar efter att se Parfymen.
Mvh // Johan

Några filmer jag vill se som går eller ska komma på bio:
Berättelsen om Narnia 2, Harry Potter och Fenixorden, Pirates of the Caribbean 3, Simpsons The Movie, Snakes on a plane, Spider-man 3.

Harry potter måste jag bara se, Pirates är också ett måste:D *wii* vad spännande!

Längtar också efter dessa Narnia 2 och Harry Potter och Fenixorden. Samt Bilbo om den kommer någon gång.

Du har grymt bra smak Cartman! Fast ta bort Heights, det var inget vidare faktiskt… :)
Mvh // Johan

Danke, jag får ju en hel del bra tips härifrån-senast Tristram Shandy från Pia. Heights är borttagen, tack för den infon.
Soffiz - 'Snakes on a plane' är ju redan ute på bio, om inte till och med DVD och film nu? Men den filmen var inget vidare.. Jag orkade ens inte se klart hela, tyckte den var så värdelös.
Narnia 2 måste jag ha missat! Den måste jag ju se också.. När kommer den ut på bio, någon som vet?
Filmer jag "måste" se: Pan's Labyrinth, Star Dust
Filmer jag förmodligen kommer att se: Harry Potter, Pirates of the Carribean 3 (fast jag måste se 2:an först), Paprika (om den kommer….)
Sen får man väl se om det kommer några andra intressanta filmer =)
hostel 2 är det nån som sett den?den vill jag verkligen se
Transformers Narnia 2 Pirates of Caribieen 3 de är några av alla de nya filmer jag vill se :)
Jag har sett Pirates of the Caribbean 3 på DVD innan den kom på bion.
Jag har sett Harry Potter och Fenixorden på bion.
- Jag ska se Narnia 2.
- Jag ska se The Simpsons-movie på DVD
- och alla andra!!!
Parfymen ska jag naturligtvis se. Pans Labyrint vill jag också se. Samt The Golden Compass, Sicko, och en massa annat…

#11 Hostel 2 var en ren besvikelse. Hostel 1:an däremot var riktigt bra. Någon mer än jag som tyckte att hostel 2 var totalt värdelös?
Jag vill se Arns Rike…

#15 jaa tvåan var inge bra tycker inte jag heller….