Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 370 ggr
Pia
0

Irriterande TV4

Någon som uppmärksammat de där extremt superirriterande pop-up bannersarna (hur blir det i försvenskad pluralform…?) på TV4 som
h ö g l j u t t  plingar till mitt i ett program och förkunnar vad som kommer efteråt, nu senast Fotbollsmåndag??

*Stor suck*

Pizza_DUDE
0

Sport e drygt.. Av någon anledning får de prioritet över alla andra program man brukar se på.. Sänd all sport klockan 05 på morronen, så vi slipper möget.. :)

[slo]
0

Dessutom är det bara fotboll och ishockey… Så det är ju inga roliga sporter direkt.

tillalex
0

Sport är något som skall utövas, inte blängas på. Skit i sportspegeln och gå ut och sparke lite boll istället.

Finns väl mycket att irritera sig på när det gäller TV4.

Freakshow och andra "dokumentärer" med löpsedelskaraktär stör mig mest. Handlar bara om att locka tittare. Länge sedan TV4 hade något bra.

poike
0

#0 Sjukt irriterande. Ett bättre sätt att förstöra stämningen i en film finns knappt. Reaktionerna verkar ha blivit kraftiga, och TV4 tog till sig kritiken och slutar omgående med tilltaget.

Pia
0

Bravo!!

Ida
0

Det där är ju typiskt för program av modell "tipsextra", dvs med en massa fotbollsmatcher och eftersom de inte kan sända alla på en gång plingar det i rutan när det blir mål i en annan match.

Jag blev dock också förvånad när det dök upp i ett helt annat sammanhang och det får gärna hålla sig till sportsändningarna framöver.

I övrigt tycker jag att TV4 är botten numera, finns inget annat att se på än nyheterna. Dessutom har de börjat propagera för andra program (typ Drevet) under nyhetssändningarna så det känns från och med nu helt oseriöst. Ser hellre på Svt.

/Ida