Film iFokus

Film

Etiketter: dramaromantik
LĂ€st 2508 ggr
[Allanboysen]
0

Snyft

Hejhej! :D

Jag Ă€r ett - EXTREMT - stort fan av sorgliga snyfte filmer haha. 😃

Dem ska helst va spĂ€nnande genom hela filmen, och sen fĂ„ ett sorgligt slut. (helst dö haha 😂)

Bra filmer Àr (enligt mig) ocksÄ exempel att filmen gÄr, och i slutet Àr det en tvist, (exempel att karaktÀren dog i början men inte insÄg det, och försöker leva sitt vanliga liv och i slutet kommer han pÄ att han Àr död osv osv.)

Och sÄhÀr pÄ midsommarafton, Àr det nÄgon som har ett filmtips som matchar in till min beskrivning? :D

Bombadera med förslag, och gÀrna en liten beskrivning! :)

Glad midsommar😊

[Blue_Lugia]
0

Jag tÀnker pÄ en svensk film som gick pÄ tv för mÄnga Är sen som hette "Den osynlige" . Men om det Àr speciellt snyftade vet jag inte, minns att jag tyckte den var otÀck och lite vÄldsam stundtals.

[Lilyz]1
0

The fault in our stars - Handlar om tvĂ„ cancersjuka ungdomar som blir kĂ€ra och ja.. Man fattar kanske att den Ă€r rĂ€tt sorglig
 đŸ˜ą

[Allanboysen]
0

#1 Ă€r den vĂ€ldigt vĂ„ldsam? â˜șTycker för vĂ„ldsamma filmer Ă€r lite otĂ€cka, men spĂ€nnande fĂ„r dem gĂ€rna va. 🙂FĂ„r ta och kolla in den! 😊

#2 Den har jag sett! :D Den Ă€r jĂ€tte bra🙂

[Blue_Lugia]
0

#3 SÀkert nio Är sen jag sÄg den. Jag Àr kanske lite kÀnslig men ja lite brutalt Àr det ibland.

[Sabina]
0

Åh dĂ„ kan jag rekommendera en riktig snyftis som ocksĂ„ Ă€r jĂ€ttebra och som jag grĂ„ter Ă„t, varenda gĂ„ng jag sett den, fastĂ€n jag vet hur den slutar, nĂ€mligen "One Day" http://www.imdb.com/title/tt1563738/

Älskar bĂ„de filmen och boken

Flöffo
0

If I Stay, Niceville, Cyberbully och Safe Haven Àr filmer som, jag i alla fall har för mig, Àr sorliga.

//Flöffo

Halvdansken
0

Sixth sence.

Hatar cancer och Àlskar vÄrlökar.

Calcifer
0

You're Not You, Still Alice, Cake och Ps. I Love You Ă€r tre helt underbara filmer som Ă„tminstone jag grĂ€t som en idiot till. Även Passengers Ă€r helt fantastisk och Ă€r lite mer mystisk Ă€n bara drama. :)

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Flöffo
0

Allt för min syster Àr ocksÄ sorglig

//Flöffo

OsterlindM
1

"Hachiko" Àr en riktig snyftfilm baserad pÄ en verklig hÀndelse! Det handlar om en hund och sin Àgare. Jag grÄter igenom nÀstan hela filmen varje gÄng jag ser den. Om du gillar djur sÄ kan jag ocksÄ rekommendera "Red dog" som ocksÄ Àr ocksÄ en snyftfilm! :)

Amaandaaaa
0

Pearl Harbour

[Allanboysen]
0

#5 tusen tack! har sett den filmen men aldrig listat ut filmens namn pÄ över ett Är!.. tusen tack.

Catta-
0

Armageddon!

"Lycka och jubel att Àga en pudel!"

Karmatarerskanise
0

SommarmÄne

blodörn
0

The bridge on the river kwai
en av mina favoritfilmer

Do as you would be done by - And think for yourself

[Blue_Lugia]
0

Kanske inte din typ av film, men jag sĂ„g precis "En man som heter Ove" och jag brukar inte grĂ„ta av filmer, men denna var det svĂ„rt i slutet alltsÄ .. :, (

Karmatarerskanise
3

En av fĂ„ filmer jag grĂ„ter till fortfarande Ă€r Titanic.  NĂ€r jack dött och rose mĂ„ste dra loss hans hand som fryst fast i hennes och man ser honom sjunka.

Maria
0

"Sommersby" var en film som var sÄ sorglig.

Jag var riktigt förbannad nĂ€r den tog slut och Ă„ngrade mig sĂ„ att jag sett den överhuvudtaget😉

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sommersby

/Maria

Cireea
1

#17 SÄ sant!! Titanic Àr sjukt bra!

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

NatasjaHemby
0

Atonement (2007), The Duchess (2008) och Brooklyn (2015) Àr vÀl sÄdÀr lagom hjÀrtslitande och rÀtt bra kÀrleksfilmer. Den film som nog fÄtt mig att grÄta mest var SvinalÀngorna (2010).

SE*Simbelmynes