Film iFokus

Film

Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1269 ggr
Stallmima
0

DVD-filmer

Hur är det med DVD-filmer nuförtiden när alla streamar eller laddar ner. Går det att överhuvudtaget sälja en DVD-film nu?

taylor__lambert
0

Klart det går, men man får ju inte mer än 50:- för det, brukar säljas mellan 10-20:-/styck beroende på film då.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Stallmima
0

#1 Tack för svar!  Finns det någonstans runt Stockholmsområdet som man kan sälja till eller är det läge att annonsera/loppis?

Carrosh
0

#2 Finns en del ställen inne i stan som köper in begagnat. Vet 2 ställen vid S:t Eriksplan, mot S:t Eriksbron (mellan S:t Eriksbron och ICA, på varsin sida vägen) som säljer begagnat, de köper säkert in också. Kommer dock inte på vad de heter. Finns också ett ställe på Hälsingegatan, precis i korsningen vid Odengatan, som köper in, men jag minns inte namnet på det stället heller. Dock inte helt säker på att den butiken är kvar, var väl 2-3 år sedan sist jag var där.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

taylor__lambert
0

Det finns massor av platser i Stockholm som säkerligen köper in, man får nog fråga runt, en del spelbutiker har köpt mina dvd:er förut vill jag minnas. SubDVD har jag för mig köpte in, men dom stängde igen nu i år, tyvärr

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Stallmima
0

Okay!  Tack för alla svar hittills   👍