Kommande biofilm?
Ser du fram emot någon särskild biofilm som kommer under 2016? 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Allegiant som har premiär 18 mars har jag för mig :)
Sen har jag två filmer som jag inte vet om de kommer ut 2016, den första är Fallen som jag har för mig ska komma ut i höst men vet inte om den kommer i Sverige. Sen har vi Legend men den är bara planerad så vet inte om den kommer ut under 2016, men jag hoppas :D
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
#1 Åh ja, Allegiant längtar jag verkligen efter! 😍
Ser fram emot så sjukt många filmer som kommer nästa år. Några av filmerna som jag är särskilt intresserade av är: Suicide Squad, Warcraft, Alice Through The Looking Glass , Now You See Me 2 , The Huntsman: Winter's War , The Jungle Book och även Deadpool
Haha ja, det är några i alla fall men det finns så mycket som kommer nu. Kommer nog hitta ännu mer med tiden. 😃
En man som heter Ove, vet inte när den kommer dock :p
Deadpool, så taggad! Ryan (titelrollen) är bäst, han har genomdrivit så mycket saker som regissörerna egentligen ville ta bort från karaktären, hoppas den blir riktigt bra nu!😍 Jag älskar Deadpool😊
Captain America: Civil War ser jag också fram emot men den är jag inte lika hype på, är ju typ 10 pers mot varandra när det egentligen är exakt hela marvel universe mot varandra i comicen, men de har ju inte etablerat lika många karaktärer i filmuniverset så de kan ju inte använda lika många i filmen. Men jag kan ju bli positivt överraskad!
Suicide Squad ser jag också fram emot.
Sen har jag inte kollat så mycket mer vad som går, är mest dessa som jag har koll på just nu.
Jag börjar tycka att Marvel-filmerna snurrar in sig så mycket. Allra helst Avengers, Thor, Iron Mat och Captain America. Det är så jäkla mycket att hålla koll på men jag ser såklart filmerna då jag ändå påbörjat hela resan så kan jag lika gärna fortsätta.
Sen råkar jag ogilla Captain Morals så extremt mycket.. 😂
Star Wars! Kommer dock innan 2016 :)
#5 NEJ! Allas våran kapten är awesome 😛
#7 Captain Morals and his friends..🤮
Hitta Doris😊
#9 ååh ja! 😍
Hateful Eight! 😃
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Puttar denna lite 🙂
Zootropolis ser jag fram emot :)
Ja och Husdjurens hemliga liv! Skrattade så jag grät när jag såg klipp från den!😂
#15 Den vill jag också se! 😃Verkar bra!
Zootropolis och The Secret Life of Pets ser jag fram emot och sen någon som jag inte vet om den kommer komma på bio här men som jag verkligen ser fram emot är Something Like Summer! Älskar böckerna.
Annars har jag inte så god koll på vad som faktiskt kommer dyka upp när det gäller filmer eftersom jag så sällan kikar på film.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu