The Last Man On Earth (S01)
Någon här inne som ser denna serie? Ska själv se första avsnittet ikväll på säsong 1, har inte allt för stora förväntningar men vill gärna se vad andra tycker om serien.
Vad tycker ni om den? Hur långt har ni sett? Blir den bättre/sämre i S02?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Började se det efter ditt inlägg… Är på E06 nu, lite väl mansdominerat än så länge… Vet inte hur långt du kommit men den börjar bli helt okej :)
#1 Vi har sett tre episoder nu och tycker hittills att den är okej. Dock så funderar vi lite på hur dom ska lyckas hålla ihop serien så den fortsätter vara intressant. Allra helst med tanke på att det finns ytterligare en säsong.
#2 Fortsätt kolla, det händer saker. Dock tycker jag ändå att den är enformig. Men jag tänker att den kanske tar tid på sig att utvecklas och att komma in i. Imorgon ska jag börja på avsnitt 8!
Vi ska absolut fortsätta titta, inget snack om saken! 😃 Hoppas bara att serien utvecklas en aning så det inte blir för mycket av samma sak, då blir man snabbt less.
Vi får se hur långt vi kommer imorgon. 👍
#4 Rolig tråd! Vi hörs imorn haha 🌛
Nu har jag sett båda säsongerna, det positiva är att det är korta avsnitt det negativa är att även om nya saker händer har det varit ganska förutsägbart fram till de sista avsnitten av S02
Jag börjar tröttna så otroligt mycket på huvudkaraktären Phil.. 😐 Vi har snart sett klart första säsongen och det känns lite som att det är för mycket samma för att man ska orka med.
Vi har dock beslutat att vi åtminstone ser klart första säsongen, dock vet jag inte om jag vill fortsätta se andra säsongen då den här känns otroligt enformig.