om du fick...
**spendera 1) några timmar 2) en dag med en skådespelade som lever vilka och vilken skulle du vilja umgås med?
**
samt inte vilja spendera en minut med även om dom skulle fråga dig själva?
motivera gärna och jo det går bra med karaktärer ur filmer oxå
jag skulle välja
1) med charlie sheen eller johnny depp då dom i sig har intressanta ideer för sig och har en helt annan syn på välrden än mänskligheten i vanligt dock inte mer än några timmar för mer skulle jag nog inte kunna stå ut med
2) skulle utan några problem kunna spendera en hel dag med Ian Somerhalder då han verkar vara en jordnära kille
michelle rodriguez då hon är min favorit i filmer
samt kili aka Aidan Turner då jag tror att vi kan hitta på äventyr utan dess like ;)
jag skulle inte vilja träffa tom cruise för allt i världen då han verkar vara ett pcyko
vem skulle du välja?
1) Johnny Depp säger jag med. Han verkar rolig och klok. Sen har jag alltid varit ett fan av honom så jag skulle vilja se om han lever upp till hur jag tänker att han är i mitt huvud. Och så är han fin att titta på😇
2) Jag skulle gärna spendera en dag med Jennifer Lawrence, hon är en av mina favoritskådisar och jag tycker hon är helgrym. Kvicktänkt, rakt på sak, bjuder på sig själv och är rolig :)
En annan skådis jag skulle vilja träffa är Bradley Cooper. Vet inte riktigt varför egentligen. Tycker han är en bra skådis och verkar snäll och rolig.
Skulle aldrig i mitt liv spendera en minut med Michael Emerson. Det är han som spelar Ben Linus i Lost. Tycker han verkar jätteläskig…
En kändis som lever:
- Johnny Depp för han verkar intressant och inte allt för ego trippad.
- Mel Gibson för jag tror jag skulle kunna lära mig mycket från honom.
- Hugh Jackman, han verkar rolig, jordnära och… han är australiensk 😊
- Halle Berry, skulle gärna vilja veta hur hon är som privat person.
En kändis jag absolut inte vill umgås med:
Oprah Winfrey, jag tror inte att vi har något gemensamt och hon irriterar mig.
Stephen Hawking, jag gillar honom inte bara…
Cyli Myrus eller hur hon nu stavas, urgh, blä, nej… hon är en stor besvikelse bara.
1) Allan Svensson , vem vill inte liksom? 2) Frida Hallgren, verkar jättetrevlig. Annars har jag så många jag tycker om. Svårt att välja… Har ingen som jag verkligen inte vill träffa :)
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3