Film iFokus

Film

Etiketter: filmtipsfilmsnack
Läst 972 ggr
Cireea
0

Godis till filmen?

Vad äter du helst när du ser på film? 
Om du brukar variera så kan du gärna skriva några olika sorter du brukar äta. 

Jag äter helst chips och dipp när vi ser på film, favoriten är grillchips med lökdipp. Annars dippar jag gärna grönsaker i fresh island-dipp! 👍

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Lia
0

Personligen älskar jag morötter och holiday-dipp, men jag kan inte äta det när jag tittar på film eftersom jag då har en tendens att fokusera mer på det jag äter än filmen 😃 Så hemma blir det av den anledningen ingenting oftast, eller lite smågodis, och på bio är det alltid popcorn som gäller! Jag tål inte majs egentligen, men vadå? Hur ofta går jag på bio egentligen? 🤪

Cireea
0

#1 Haha ja det där med att fokusera för mycket på det man äter är ett problem här också. Kan sitta och mumsa på ett bra tag innan jag inser att jag missat många viktiga delar. 😂"Vänta, varför gör dom sådär?" - Många suckar blir det från de andra. 😃

[RC1393]
0

Jag äter popcorn och ibland smågodis också. Vill jag vara nyttigare så blir det nötter eller frukt🙂

Maria
0

Popcorn eller grönsaksdipp är gott till film.

/Maria

Icewolf88
0

Lösgodis, popcorn eller choklad! Helst med lite cola till!

Snurrig
0

Just nu äter jag i princip bara pingviner ❤️

Älskar att äta exotiska frukter som man skär upp i lite större bitar och äter med gaffel, även om jag oftast är lat och typ delar en melon på hälften och äter den halvan med sked, eller skalar en mango och äter hela med händerna. Brukar kunna äta grönsaker(gurka blir bäst) med dipp. Försöker vara nyttig, vilket går sådär. Äter ofta en massa random (choklad)kakor. Älskar choklad. Jag har i princip helt slutat med vanligt lösgodis och chips. Men finns det chips så kan jag inte låta bli att äta. 😕

Äter en hel del nötter också, har oftast bara naturella hemma.

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Zimplet
0

#6 Vad fan är pingviner? 😂haha har aldrig hört talas om det.

För mig så spelar det inte så stor roll, men oftast blir det chips eller grönsaker. Coca cola är däremot ett måste!

Snurrig
0

#7 Ett djur 😉

Alltså. Salta pingviner. Lakrits. Mums.

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
0

Hahah #8 😂

Zimplet
0

Ahaaa :P jag blev lite rädd först 😃

Februarias
0

After eight! chips/jordnötsringar/ostbågar, Jordgubbar, goa mackor och oboy. Eller så äts inget, då dricker jag cola eller julmust. :)

VildaVittra
0

På bio åt jag alltid sådana där varma fluffiga och krispiga sourcream and onionsnacks, kommer inte ihåg vad de heter. Tittar jag på film hemma blir det vanlig mat till, ikväll blir det biffcurry till filmen jag ska se.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Vixxen
0

Popcorn! Med vitlökskrydda!