Biotips?
Jag skulle behöva filmtips! Jag och min pappa tänkte gå på bio i morgon kväll, men ingen av oss har någon koll på vad som går 🤦♂️
Jag gillar fantasy men avskyr zombier, han gillar vilda västern och maffiafilmer och tycker inte om romantiska filmer. Vi gillar båda svenska komedier och är sci-fi nördar.
Jag kollade på sf.se, och tror att Black Mass skulle vara något för oss, men jag vill gärna ha förslag i alla fall? Har någon varit på bio nyligen och kan rekommendera någon film? 🙂
Vad blev det? 😛
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Bondfilmen 🙂
Var den bra? :)
Den var helt okej! Jag är inte ett bondfan egentligen, men pappa (som har sett alla bondfilmer) tyckte om den. Det borde vara ett bra betyg? 😃
Ah, det är lite som mig då! 😂Pappa har alla bondfilmer och visst, jag kan väl se dom men jag tänker inte direkt ha ett maraton med ALLA filmer. 😂
Haha, finns det inte typ 27 filmer? Det skulle ju ta dagar att se alla! 😮 Som sagt, filmen var helt okej, men jag skulle nog inte se om den… Det är trots allt två rätt förutsägbara timmar 🙂
#6 Haha typ 😂 Bondfilmerna är ju mer eller mindre likadana i grunden så det är inte särskilt svårt att gissa sig till handlingen direkt!