Film iFokus

Film

Etikettscience-fiction
Läst 1479 ggr
Zyperior
2

NY STARWARS-TRAILER!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Aldrig sett något så episkt i hela mitt vuxna liv. My childhood awakens!

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

myismyname
0

Jag satt bokstavligt talat och hoppade i stolen med världens största leende (som världens lyckligaste sjuåring) när Han och Chewie dök upp i bild, haha! 😃 Can't wait!

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Stallmima
0

Ååååååå vad jag längtar till den kommer ut  ❤️  Älskar musiken   😃

VildaVittra
0

Jag skulle jättegärna gå på premiären, men det blir att vänta på att den kommer ut på dvd (vill inte se någon dålig cam-version, hela nöjet med filmen  är ju effekterna).

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zyperior
0

#1 och #2 Jag vet! Kändes som att rysningarna aldrig skulle ta slut.

Zyperior
0

#3 Kan du inte gå på bio, måste ju inte gå på premiären?

VildaVittra
0

#5 Social fobi, det blir lite väl jobbigt att sitta instängd i ett rum med massa människor då. Tror knappast de skulle pausa filmen var femtonde minut för att jag behöver vila skallen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zyperior
0

Ah nej det kan jag förstå. Men det kommer säkert ut en bra version på nätet kort efter premiären. Det jobbiga är ju annars, om man är någorlunda aktiv på nätet, att undvika eventuella spoilers, om man ska behöva vänta på DVD/Bluray.

Tycker de kunde haft en streamingtjänst på SF så man kan betala för att få se alla aktuella biofilmer hemifrån.

myismyname
0

Nu gäller det bara att hålla tummarna för att ep VII klår ep I, II, & III med hästlängder, men det känns som om detta kommer bli awesome (särskilt med tanke på att så många från "original-casten" är med)! 😃

Zyperior
0

#8 Ja precis. Dock kommer storyn kretsa kring nya individer först och främst.
Men det som är mest positivt är att de går tillbaks till de gamla sättet att göra filmerna. Inte massa CGI. Abrahams har påpekat att efter att de filmat blev han förvånad över hur lite CGI de behövde lägga till för att få filmen att se bra ut.
T.ex. den nya roboten, BB-8, som ser ut som en boll finns på riktigt och fungerar och är använd i filmen.

http://www.imdb.com/list/ls076803939/?ref_=hm_sw_hd#5

myismyname
0

#9 Jo, precis. Ep I II III känns ju verkligen "Titta vad vi är duktiga på CGI!"… Det går till överdrift och blir inte bra. Man tappar lite känslan i filmerna… Nu med ep VII känns det som om de har rätt inställning för att det ska bli bra. 🙂

MissInAction
0

Wohoo!! 
Nu har jag också äntligen sett trailern. Valde imorse att inte titta på den. 

Underbart.. längtar! 😍🥳

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Zyperior
2

Ett klipp från "Star Wars Celebration 2015" i Anaheim där trailern först visades.
Publikens reaktion när de tror att trailern tar slut vid 1:22 och sen får det där sista mest episka klippet. Ungefär sådär ville jag vråla ut första gången jag såg den också.

Stallmima
0

#12 😃😃😃😃😃

Zyperior
1

Någon vänlig själ har lagt ihop alla trailers hittills till en gemensam trailer. De har nog gissat ordningen på scenerna.

Blir oerhört taggad av denna iaf. Älskar hur luftstriderna ser ut.

Stallmima
0

Måste boka biljetter snart    😍