Utbud streamade
Tänkte skaffa HBO eller netflix men innan jag gör det vill jag gärna veta vad dom har för utbud, vart hittar men det? Hittar inget på deras hemsidor
Netflix filmutbud är väl lite sisådär. Mycket b- och c-filmer. Sällan några storfilmer. De verkar ha satsat mer på serier. Kommer inte så mycket nya filmer heller (alltså, nya som i gjorda detta år).
HBO har jag dock inte så mycket koll på.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag har oxå fått för mig att netflix har dåligt utbud och "gammalt". Skulle vara kul att veta vad de olika tjänsterna har för utbud innan man köper någon av dom, men lutar nog åt HBO.
Skaffa Netflix och tillägget Hola till chrome så får du tillgång till alla länders utbud. USA har över 16 000 titlar i jämförelse med Sverige som har typ 2-3000 titlar. Själv är jag nu inne på Australiens utbud och innan dess Kanadas och Englands. Visst, då finns inte svensk text men det finns Engelsk text för hörselskadade om man nu behöver undertexter. Och det finns massor med A-filmer på Netflix, inte alls bara B/C-filmer.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#3 Tack för tipset!👍
Har Netflix, kommer väldigt sällan nya filmer, men mycket serier. Föredrar viaplay lite mer.