Simpsons-The movie
Ngn som ska se på den kommande Simpsonsfilmen i Juli? Hoppas kunna gå på premiären men är det sommarlov vet man aldrig vart man är! ^^
/Lina*

Vi ska absolut gå & se den! Blir väl in epremiären, men nån gång iaf..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Ja Ska försöka se den xD
måste se den men komemr säkert inte tita för det blir alldrig så ;P
ett måste för en simpson fan!

Självklart kommer man se SimpsonsFilmen på bio. Allt annat är bara dumt … ^^ :P

Jag måste absolut se den, man får hoppas att man inte är bortrest på premiären!

jag vill oxå se den, men jag vet ej om jag har råd till den..=(

Jag kommer se den, garanterat!!! Förut har jag läst att det var världspremiär den 29 juli, men nu den 27, men jag ska åka den 27 till Rättvik, så om det är på natten till den 27 så ska jag gå!!!
jag är ett stort fan och är sur för att det säkert kommer att krocka med Classic Car Week :(
Hm är den alltså världspremiär? det vill säga mitt på natten?

// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
ska se den nästa vecka nån kväll. sitter nere i tranås nu o biografen här är inte mkt nöje heh =)
jag ska gå idag =D rätt slutsålt på föreställningen jag ska gå på, ska bli kul och se vad simpsons hittar på nu =D
Jag blev inte missnöjd !!! =D den var underbart bra!!

Jag kollade på den i helgen,får säga att jag var jätte nöjd,helt klart bra film att se på bio.
Såg den igår (måndag) och den var rolig :-) Tecknar-stilen kändes lite ovan…vet inte vilken teknik de använt för den här filmen men det var inte detsamma som tv-serien. Rätt snyggt ändå :-)

Jag ska gå imorgon onsdag med min typ dejt ^^

Jag blev lite besviken, men, jag hade väl för höga förväntningar, sen gjorde vi misstaget att gå på en för tidig föreställning…garvande och applåder efter varje replik är liiiite jobbigt…
Fantastisk film. Tror inte jag skrattat så mycket på bio sedan första Austin Powers. Dom hade fått med mycket av de små detaljerna som gör Simpsons så bra.
Mvh // Johan

hehe, den var bra, man fick skrattta ganska mycket hehe !!
den ska jag gå på :)

Den var bra, som ett utdraget avsnitt ungefär. Och det är ju inte det sämsta. Hade nog förväntat mig något mer…
//Zac

jag har sett den redan.
homer bah: spiderpig spiderpig
jag bah: *AAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSGGGG*
maggie bah: grisspår i aket
jag bah: *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASG!*
xd
visst fanns det roliga partier, men emellanåt tycker jag den blev alldeles för seg.
Ja jag gick för ca 2 veckor sen…även om filmen är mer än en timme så käns den som en halvtimme som de andra på tvn haha

Den har jag sett. Visst var den bra, några rejäla gapflabb, men serierna är bättre.
the simpsons. jag ska se den på dvd.