Film iFokus

Film

Etikett: filmhjälp
Läst 766 ggr
Cireea
0

Vilken film?

Från vilken film är denna scen? 

Det är två (?) personer som tar Tequila shots, dock en annan version, där man snortar saltat, tar shotten och sen pressa citronen i ögat. 

Någon som vet en film där denna scen förekommer?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Maria
0

Är det en Kluring?

Annars funderar jag på Ironman. Det kallas väl för Ironman när man tar en shot och sedan citron i ögat?

/Maria

Cireea
0

det är ingen Kluring .. vi undrar seriöst…

Maria
0

OK, tror du det kan vara filmen Ironman?

/Maria

Lexie82
0

#2 Är du säker på att det är en scen från en film? För det där låter som något som kallas "Man shot" och det finns massa klipp på youtube med folk som gör det.

Cireea
0

Det är inte jag som undrar utan det är min sambo och hans kompis som frågade mig så jag tänkte att då kan man ju fråga här. Jag tyckte också det lät som "Man Shot" som det finns hundratals videos om på Youtube men dom var stensäkra på att det var från en film. 

#3 Jag hittar ingenting om att det ska finnas en sådan scen i Ironman? 🤔Jag vet dock att det finns olika versioner av den här shotten och en av dessa heter Ironman, som du nämnde tidigare. Men det finns väl ingen sådan scen i filmen?!

Maria
0

#5 Jag har aldrig sett filmen utan det var mer en gissning eftersom jag hört att det kallas så ibland.

/Maria

VildaVittra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I Caddyshack snortar Chevy Chase saltet i alla fall.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus