Leva i en film
Vilken film/tv serie hade ni velat leva i, och hade ni velat leva innan, i handlingen eller i slutet/efter slutet? :) Vet ej om det finns någon liknande tråd, men ändå.
Xmen First Class, ställer mig på Magnetos sida då enbart pga Azazel (skådisen som spelar honom är dock ful som stryk i verkliga livet) .
Hahaha, oj så genant det blev nu. Lite sådär halvt (eller helt) svag för "the bad guys". 

Hmm.. Hart of Dixie! åh världens mys-serie, skulle definitivt vilja leva och bo i Bluebell.
Draktränaren. Hur coolt vore det inte att ha en drake och kunna flyga? Tror nog jag skulle vilja leva i slutet eller mitt i handlingen, den 3:e filmen har ju inte kommit ut än så kan inte riktigt säga. 😊
//Flöffo
Skulle nog välja One Piece. Vem skulle inte vilja leva i den stora och fria världen och få segla runt som pirat ute på havet och ha allmänt kul?
Portkod av någon anledning
Film: Någon av Sagan om ringen filmerna :)
Tv-Serie: Hmmm… H50 :)
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
Film: antingen nån gammal 40-tals rulle (hatt och kostym jämt, vilket paradis) eller Star Wars-universum.
Tv-serie: lite svag for Eureka så det får nog bli den.
Film: Harry Potter. Hade då velat vara Harry eller Hermione, och levt mitt i handlingen.
TV-serie: Buffy the Vampire Slayer. Hade då velat vara Buffy, såklart, och levt mitt i handlingen.
Sagan om Ringen. Men eftersom jag är rätt realistisk och vet att jag inte direkt är någon krigare utan en helt vanlig människa så skulle jag helt sonika vilja vara en alv efter att Sauron besegrats och allt är frid och fröjd. Skulle resa runt lite här och lite där i hela Midgård innan jag seglade vidare med typ Elrond, Gandalf och c:o.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"