Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 878 ggr
Sara1214
0

Dance moms

Vet inte om detta är rätt sajt men men… Jag har viaplay hemma och kollar på en serie som kallad Dance moms (filmas i USA) alla som bor i USA kollar såklart på Lifetime där alla säsonger finns, men på viaplay finns bara första säsongen och i lifetime måste du bo i USA för att se. Hur kan jag streama ner alla säsonger? Har letat och letat men inte kommit på något sätt. Några från min systers dansskola hade Streamat ner säsongerna på något sätt. Skulle ni kunna hjälpa mig? Ligger hemma och är sjuk så ville gärna se resten. Det finns 5 säsonger :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Cireea
0

Man kan använda sig av Hola Unblocker för att lura sajten att man bor i USA och därmed kommer man åt utbudet ändå. Om du söker på Google finns det länkar som förklarar allt :) 

Här är sidan annars: https://hola.org

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Sara1214
0

Åh tack!!

Sara1214
0

Hur gör man? har laddat ner själva appen nu men det verkar inte funka :/

Cireea
0

Du får nog söka dig till det för det var längesen jag använde den själv x)

Sara1214
0

Använde du den på mobilen då? :)

Cireea
0

Nej, datorn :P

Sara1214
0

Okej… Aja, har några andra tips? :)

AnnaMoonshadow
0

testa sidor så som geektv.me och watchseries-online.ch som brukar samla massa länkar till sidor att streama från för varje avsnitt 🙂Någon av dem borde fungera

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3