Film iFokus

Film

Etikett: filmhjälp
Läst 843 ggr
jonnaponny21
0

Vilken film!

Hej, nu äre såhär att jag behöver hjälp på att hitta namnet till filmen jag komma beskriva. Beskriver så mycket som möjligt jag kommer ihåg om filmen, och sedan får ni skriva vilken film ni tror det är. Det är en ganska gammal tonårs kärleks film run 90 talet tror jag. Ett par som är lite av de bad typerna, flickvännen dumpar han. En tjej bor granne med killen som blev dumpad och har ingen att gå med på typ nån skolbal eller nått. Hon ringer han, och det blir en deal typ som är att hon får gå med han på skolbalen (eller va det va) och så får han sin del av det att göra hans ex flickvän avundsjuk. Det händer olika saker, men det slutar med att de blir kära i varandra, alltså dom som skulle göra en deal tsm. Tror det även slutar med att deras skilda föräldrar på varsitt hål blir tillsammans. Hoppas. . Hoppas ni förstår vilken film jag menar, om du är osäker skriv bara vilken film du tror det är.

kalindas
0

Tänker Can't buy me love men stämmer inte riktigt. Så tror det är en annan tonårsfilm med liknande innehåll.

/Elisa

Kesoneso
0

Min gissning är : Drive me crazy, med bla Melissa Joan Hart.

Den stämmer väldigt bra in på din beskrivning iaf.

jonnaponny21
0

#2 Tack så hemskt mycket, det var rätt film. Du kan inte ana hur länge jag letat den!

Kesoneso
0

Roligt att kunna hjälpa. Är själv glad för såna "tonårsromantiska" filmer och kände igen det du beskrev.   🙂

jonnaponny21
0

#4 Vet du vars man kan se den? Alltså genom mobilen. Finns många ställen men alla vill att man ska göra ett konto. Finns det nån hemsida som visar drive me crazy gratis och att man inte behöver göra nått konto?

Kesoneso
0

Nej, tyvärr. Känner inte till några gratissidor. Den finns på Netflix, för det är där jag har sett den. Men Netflix kostar ju en liten peng i månaden.

kalindas
0

Kolla på swefilmer eller dreamfilm.  Kan hända den finns där.

/Elisa