Transformers
I juli har Transformers premiär, regisserad av Michael Bay. Den har nog goda chanser att bli sommarens (eller årets) mäktigaste actionfilm. Det ser ut som de har lyckats riktigt väl med specialeffekterna och robotarna som byter skepnad ser helt otroliga ut. Checka in trailers, speciellt den första.
Vad tror ni, blir det en flopp eller succé?
Verkar väldigt underhållande…
Blir nog varken flopp eller succé.

Det är väl en sådan film som smyger ganska oförmärkt förbi, tills man en dag ser ett ställ på ICA MAXI där DVD:n säljs för 149:-
Och även då struntar man i den… 
Men det finns en hel generation som vuxit upp med dem som gärna ser den, jag tillhör nog Star Wars IV-VI själv (och blev grymt besviken på "uppföljarna"…) Hoppas inte transformer-gänget känner den besvikelsen!
//Zac
Jag är nyfiken på denna film! Ska bli intressant att se. Jag gillade Transformers när jag var liten och min favorit är faktiskt med i filmen :-) Bumblebee (den lilla gula bilen).
Den är nog precis vad man kan förvänta sig. Det absolut enda som intresserar mig med den är att det är Micheal Bay som regisserat och att Steven Spielberg har ett finger med i spelet.
Mvh // Johan

Den blir nog nåt mellanläge… Jag tittade på Transformers tecknat som liten, det här blir ju kul! XD
Var på bio och såg Transformers igår. Skulle väl nog ge 3.5/5 i totalbetyg, men som ren underhållning är den klockren. Den är verkligen stöpt i en standardmall för hur en actionfilm ska vara, men samtidigt bra att den är gjord lite med glimten i ögat.
Jag såg den för ett par veckor sen och jag tyckte den var riktigt bra, helt klart över min förväntan (men så var det i en bra biosalong också)
Håller med #6 om att den är klockren som underhållning, men vill ge den lite högre betyg
4/5 får den av mig.
Det fanns en hel del snygga effekter i filmen och jag älskade transformationerna till och från flygplan i striderna. Och humorn var riktigt bra, men var autobots var dåliga på att smyga ^^'
jag tror den är bra.

Efter har sett nästan alla biofilmer som kommit i år så är är det transfomers som just nu ligger på top för årests bästa Action film.
Jag tycker Transformers var bra, långt över mina förväntningar. Lättsam underhållning.

Jag vill sse den hihi xD..får se om den e bra =)

Jag har hört av andra att den ska vara riktigt bra,så jag hoppas det jag med:)

får väl lov att se den då :) huvudrollsinnehavaren, vad han du heter, var riktigt bra i Disturbia

Jag vill så gärna se den. Men jag väntar tills den kommer ut på video.
Skulle gärna vilja se Disturbia med. I så fall får det bli på bio. ^^

#14 En film som transformers gör sig igentligen bara bra på stor skärm/bioduk med riktigt bra ljud. Så om man ska se den och inte har ett av de bästa surroundsound anläggning på marknaden se den på bio.

Ahaaaa…. Okaj. : D

Ha…skön film ju!
- Ultrahemlig amerikansk säkerhetsbyrå med namnet Sector 7.
- Massa helikoptrar.
- Krig mellan onda och goda maskiner.
- Nördpojken får skolans söta tjej.
- Nördpojken räddar världen.
- Spielberg är inblandad.
Kan detta koncept misslyckas? :)
Men faktum är jag gillade filmen! Betyget 4/5.
Oskar
Hallå den där filmen verkar vara väldit bra :)
Måste se den.