Film iFokus

Film

Etiketter: tvseriewebbserie
Läst 1589 ggr
[Kaktuz]
0

The Walking Dead (serie)

Fick för ett tag sedan syn på en film i en bokaffär, jaha en zombiefilm tänkte jag sedan läste jag på den och såg då att den är efter serieböcker jag läst och lånad på bibblan. Så jag köpte den, för 99 kr (fynd så jag sen) och tittade på den. Fastnade direkt. Jaha, då var det bara och jaga säsong två då och satte mig på internet och sökte på olika företag som säljer filmer. Och upptäcker då att säsong två inte finns.. Än..

Vet att den gått på TV11 men sent, så en annan hoppade över det.

Sitter man här nu och längtar eller ? Oskyldig

Vågar inte riktigt låna fler av böckerna så det förstör självaste filmversionen Obestämd

The Walking Dead

[lucke]
0

Lånade säsong 1 av min syrra och väntar nu på att hon- förhoppningsvis- köper säsong 2Oskyldig Har typ inga TV-kanaler nämligen… Tyckte den var helt ok, gillar ZombiesCool

[Kaktuz]
0

Länge tills dess, ute i slutet av augusti.. Obestämd

[lucke]
0

Man får roa sig med andra filmer så länge, har massor osedda hemmaGlad

[Kaktuz]
0

Försöker ha ha men kan inte koppla av tillräckligt Tungan ute

[lucke]
0

Tungan ute

Halvdansken
0

Säsong två har gått i Danmark, men den håller inte måttet tyckte jag. Lite tjatig. Hoppas 3an blir bättre. Den kommer senare i höst här.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Kaktuz]
0

Ha läst böckerna nu så jag se ingen tjatighet Flört

[niklaeri02]
0

Jag har sett till och med säsong 3 och tycker att serien är värd att titta på. :) Finns på Netflix, men de har bara gjort säsong 1, 2, och 3 tillgängligt dessvärre :-/

Crazy_petartist
1

Finns en ganska bra sida som heter Sweflix (swefilmer+netflix typ) som endast kräver ett konto, helt gratis, och där kan man se alla the walking dead avsnitten med ganska bra kvalité :D

~I'm not crazy, my reality is just different from yours~

https://www.instagram.com/crazy_petartist/

[niklaeri02]
0

Provade sidan och såg att man kan streama till Chromecast. Tyvärr upplevde jag lite lagg (bilden stannar då och då i någon sekund), lika som på Swefilmer. Även om det verkar gå lite bättre. Ska prova mer senare. Är sidan "mer laglig" än Swefilmer tro? Fick känslan att de respekterar copyright.

Halvdansken
0

Har precis sett avsnitt 9, säsong 5.  Det händer en del, kan man säga….

Drömfilm….

[niklaeri02]
0

#11 Har avsnitt 9 säsong 5 kommit? :)

[niklaeri02]
0

Såg att den har kommit, på IMDB. Jag är på säsong fyra ännu… :D

Halvdansken
0

#12. Jepp….

Cireea
0

#11 Tyckte senaste avsnittet var himla kasst.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Halvdansken
0

Jag tyckte det var jättebra faktiskt. Lite annorlunda med "spökena" eller vad det heter.

[niklaeri02]
1

#15, Okay, jag har ju inte sett det så.
#16, Nej… Berätta inte hur det går… :-P