Wedding Crashers
En riktigt underhållande, om än inte nyskapande…, komedi med bl a Owen Wilson och Vince Vaughn. Jag har bara sett Vaughn i dramer förut, men han var ju nästan den som gav mest behållning i den här filmen.
För några fullfjädrade gapskratt och lite lagom plump humor, så ger jag den en 3+ på en femgradig skala…:)
Någon som sett den?
Jag håller helt med dig! Jag skrattade mycket och var glad hela filmen.
Will Farrels gästspel är också skönt. Han spelar ju över så det ryker, men han gör det så charmigt.
Mvh // Johan

Ja, hans plumphet var verkligen en extra stjärna i kanten på slutet:)

Bästa komedin på länge. Wilson/Vaughn funkar betydligt bättre än Wilson/Stiller. Humorn är skönt tillbakalutad (trots en hel del fysik) med många smart placerade goofs. Storgarvade på ett flertal ställen. Tack för tipset Pia, filmen får en 4:a av mig.
jag tyckte den var rena rama sömnpillret… tyvärr inte en film för mej… kanske jag har för dålig humor kanske

en rolig film även om inte storyn är jättebra. men allt owen wilson gör är bra, mest för att han pratar så coolt.

Ja tycker filmen va rätt bra. Håller med Emma att filmen va rolig men storyn va kanske inte den bästa..

skitskoj! .. skönt 'låg' humor som är otroligt roligt … men smaken är ju som rumpan =)
håller med johan ang. will ferell .. vilken kung, nuchakas o morgonrock det är allt han behöver