Film iFokus

Film

Etiketterskräckrysare
Läst 3416 ggr
Moalinn
0

Tips på tv serier

Nu har alla tvserier tagit paus och jag har nått slutet på alla avslutade. Vet inte riktigt vad jag ska göra längre haha, måste titta serier!

Jag har sett
The Vampire Diaries
One Tree Hill
The O.C
Gossip Girl
90210
90210 Beverly Hills
Pretty Little Liars
Supernatural
Teen Wolf
Sherlock
Doctor Who
The Mentalist
Glee
Under The Dome
Hart Of Dixie
Friends
Började titta på Once Upon A Time men lyckades inte fastna.

Har ni tips på några liknande serier?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

pigelina
0

The secret circle - är bra men finns bara en säsong, men värd att se om man gillar sånna serier Life unexpected - bra serie en av mina favoriter i tonårsdrama genren Reign - bra serie om man inte stör sig på lite historiefel White collar - En måste se serie, en av mina absoluta favoriter, sista avsnittet kom idag, finns 6 säsonger Jane the virgin - udda men underbar serie, enkel att se på Moonlight - endast en säsong men bra och värd att se Några andra som inte är som dom du sett tidigare men är riktigt bra enligt mig om du är sugen att prova något annat. Shameless(us), nikita, banshee, justified, the borgias, the blacklist, arrow, strike back

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

00eme05
1

Drop Dead Diva

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[M1nho]
0

The walking dead 
Terranova

Dalek
0

The Flash

Smallville😃

Regiina-c
0

The Carrie Diaries (carrie från sex and the city som tonåring) 🙂

24 (actionserie) min faviorit 🙂

nottheonly
0

Orphan Black
The Originals
Buffy the vampire slayer
Veronica Mars
Förhäxad
The 100

Jag fastnade inte heller för Once upon a time i början, men sen i säsong 3 - omg 😍

Moalinn
0

Kollar på Life Unexpected som #1 föreslog och den är heelt okej men det bästa var när lite folk från One Tree Hill var med i ett avsnitt. 😃

Tack för alla förslag iallafall, ska försöka kolla på alla. The Originals är väl också en serie jag inte riktigt fastnade för tyvärr.

Medarbetare på Djurfoto

wingren
0

Bron -den svenska, The Leftovers, Brooklyn nine-nine, Psych (sjuktbra!) och Drop dead diva som redan nämnts är väldigt bra med.

catcult
0

Halt and Catch Fire! Det är den bästa och också mest underskattade tv-serien av alla som kom 2014. Helt fantastisk på alla vis, en sådan som gör att jag känner mig avundsjuk på alla som ännu inte sett den och har en hel säsong att maratontitta på!

Annars finns ju Reign också, som jag tror skulle passa dig med tanke på de övriga serier du ser/sett.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Moalinn
0

Nu var Life Unexpected slut. Lite smått sorgligt men men! Jag är i en sådan period att jag vill se något liknande, tonårsdrama  eller vad man nu än vill kalla dem. Är dock väldigt allergisk mot riktigt tjejiga serier, där det är smink, fest och idioter till killar. Enda gången jag kan stå ut med det är om karaktärerna ändrar sig under seriens gång.

Av de ni sagt är dessa typ tonårsdrama, om jag inte är helt ute och cyklar?
The Carrie Diaries
Veronica Mars

De andra ni nämnt verkar riktigt bra också men det är en sådan period då jag vill sitta under täcket och käka glass samtidigt som man funderar över sitt liv.. tror ni förstår vad jag menar 😃

Medarbetare på Djurfoto

catcult
0

Reign är något så ovanligt som ett tonårsdrama utspelat på 1500-talet i Frankrike. Jag vet att det kanske låter "tråkigt", men ge den en chans! Jag tror att den skulle falla dig i smaken och den är dessutom ovanligt smart för att vara en tonårsserie (dock aldrig tråkig!). Tänk dig One Tree Hill, fast i 1500-talets Frankrike istället där huvudkaraktärerna är drottningar, kungar och tjänstefolk istället för skolelever. 😃

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Sanniiiiiz
0

Dexter :D

ninnip
0

Falling Skies eller The Fosters? :)

Sehvrin
0

#10 stämmer att Veronica Mars är tonårsdrama (den andra serien har jag inte sett och kan därför inte uttala mig om den). Buffy the Vampire Slayer är också delvis tonårsdrama, fast med en hel del action och övernaturliga inslag.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[Gudrun-Berit]
0

Ally mcbeal?

MoaHermansson
0

The walking dead och Awkward är grymma!

Blanksteg
0

Finding Carter (inte jättebra, men lätt att fastna när man har tråkigt).

Moalinn
0

Börjat beta av era tips. Vissa får jag sålla bort men annars så. Sett The 100 som #6  föreslog och satan vad bra den är haha! Eller var till S02E08 :((

Iallafall, liknande serier tas gärna emot!
Tänkte kolla in Falling Skies och se om det är något att ha. ;)

Medarbetare på Djurfoto

wingren
0

Lost girl, inte sett så långt men fastnade :)

MoaHermansson
0

young & hungry

Crazy_petartist
0

Den serie jag fastat för just nu är The Walking dead, den tipsar jag verkligen om! Men kom ihåg att inte ge upp för tidigt, den kan vara ganska långsam i början haha. Orange is the new black är också otroligt bra, älskar den! Sen om du gillar anime ska du kolla på Attack on Titan. Tipsar om den även om man inte gillar anime, man blir förälskad i den direkt!

~I'm not crazy, my reality is just different from yours~

https://www.instagram.com/crazy_petartist/