Filmtips
Jag behöver filmtips! Jag vill se en film, med action, gärna lite drama, komedi, kärlek, bra och snygga skådespelare c: Drama, komedi, äventyr… Det mesta går bra att titta på, så ge även andra förslag c: inga brutala filmer dock. Gärna så man gråter, spelar ingen roll om man gråter av lycka eller sorg. Äkta kärlek och vänskap slår allt c: Tacksam för snabba svar c:
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
A Little Bit of Heaven kanske kan vara nåt?
Tack, ska kolla in den c:

Indiana Jones.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Om du även gillar dansfilmer (innehållandes både drama, humor och romantik - kan dock inte garantera gråtfaktorn även om jag oftast gråter för att jag blir så berörd av dans haha.) så rekommenderar jag verkligen step up-filmerna :) Finns 5 stycken och dom har bara blivit bättre och bättre.
New years eve - jättemysig film med typ Alla kända skådespelare där massa små söta historier sammanvävs.
Valentines day - kom ut nått år innan ovanstående och har samma upplägg med olika historier med massvis av kända skådisar. Också väldigt mysig.
Lol - trodde aldrig jag skulle gilla en film innehållandes miley curys men hon har överraskat mig två gånger (eller så beror det på hennes motspelare som gör filmerna väldigt sevärda ;) ) Spana in söta Kyle!
the last song - den andra miley-filmen. Baserad på Nicholas sparks bok - kungen av kärleksböcker som man Alltid storgråter till. Och filmen framkallar absolut tårar den också.
Romeo and juliet - versionen där Douglas booth spelar Romeo (han som spelar Kyle i Lol-filmen.) Jag är en sucker för Romeo och julia-storys och att douglas var med gjorde hela filmen för mig haha. Om du kollat på gossip girl så har även Ed westwick (Chuck) en roll i den här filmen.
hoppas det är någon som passar =)
Tack! Ska kolla in alla!
Rush. Film från förra året som är baserad på en racerförares allvarliga olycka och hans väg tillbaka till banan. Bilfilmer är vanligtvis inget för mig men denna film har blivit en av mina favoriter, verkligen sevärd.
#6 Det är den verkligen den är jäkligt bra :)
Gladiator
Titanic
Bruce The Almighty
You me and Dupree
Bad boys 1 och 2
Fool's Gold
Into The Blue
Public Enemies
Six days, seven nights
Armageddon
Freedom Writers
Ondskan
Kangaroo Jack
Shrek 🙂
Seven Pounds med Will Smith 👍
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
The theory of everything, såg den nyligen och jösses.. Har inte direkt något ord på hur jag ska beskriva filmen!
-
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Action med Bradley Cooper och Liam Neeson.
You Are Not You rekommenderar jag varmt.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Tack för alla tips!! :D
Bounty Hunter är en action-komedi, om det skulle vara intressant. Jag gillade den skarpt. Har Gerard Butler och Jennifer Aniston.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"