Spider man 3
Såg den i kväll. Har ni sett den?
Tyckte den kändes rätt slät faktiskt. Man hade liksom aldrig någon känsla alls för när det drog ihop sig till slutet. Det var som en två timmar lång mitten. Rätt trist.
Mvh // Johan
Håller med! 2:an är min favorit och även 1:an var bättre än denna. Man fick ingen känsla och det var som att de försökt för mycket för att lyckas hålla ihop det. Fast den tilltalar en del. Var ganska många killar i åldern 15-20 på biografen och de var helförtjusta.
Inget ni rekomenderar att se på bio eller? dem gör så stor grej av den

Jag skulle nog inte ha läst den här tråden..ska ju kolla på den ikväll
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Man får ju ta det för vad det är. Det är den tredje filmen om en serietidningshjälte. Man kan inte förvänta sig för mycket.
Mvh // Johan

EmmaJ, alla har ju olika smak så då kanske du gillar den jättemkt! =)
Precis, alla tycker inte likadant. Det är ett flertal filmer som folk klagat på som jag gillat.

#5&6 Självklart kan alla inte tycka samma ;-)
Många här inne har klagat på Sin city, en film jag älskar så… ^^
// Emma, aka Althea

Japps, då har man kommit hem & sett S3 & jag tyckte trots allt att den va helt ok.. Inte en värlsdomskakande film precis men helt ok..
Pirates 3 nästa! *spänd*
// Emma, aka Althea
Tycker att den första filmen är bäst. =)
tycker den var total besvikelse :) usch..så mkt fjantscener…
Jag gillade faktiskt 3:an, tycker nog faktiskt att den är den bästa av dom 3 filmerna.
http://www.regret-nothing.com
håller med #10. mkt pinsamt när han "landar" framför en USA flagga. kräksreflexer på den
#12 Det måste jag faktiskt hålla med om. Det var riktigt fånigt!
http://www.regret-nothing.com

Jag tycker trean ger vad man ville ha. Älskar de två första och även den här.
#12 - Alltså jag måste då säga att folk har hakat upp sig på det här med flaggan. Jag tyckte det var kul, det gjordes med glimten i ögat.

Den var OK, men man märker att det går på tomgång - låt filmserien sluta när farten och modet är uppe i tryck - snälla?
//Zac
#14. om det nu var avsett som ett skämt, eller en parodi av alla amerikanska helylle livet filmer så grejt, verkligen. men nu tror jag inte så var fallet utan USA älskar sig själva, oj, de skulle idka samlag med landet om de kunde.
tyckte den var bra
Kolla, Google Street View har fångat Peter Parkers syster…
>> Spiderwoman
Mvh // Johan

den var jättebra…älskar de filmerna..

Nja…klart sämst av spiderman-filmerna. Mest en repris på de andra två…
Oskar
Inte blivit av att jag har sett Spider Man 3 förrän ikväll och egentligen kunde jag nog ha låtit bli. Jäkligt trist film som går på tomgång. Gillar iofs karaktärerna Sandman och Venom, men i övrigt känns filmen mest fånig och alldeles för lång. Om jag minns rätt så har de väl redan spikat att det ska bli minst en fjärdefilm, tyvärr.
Jag tyckte den kändes liksom som om den bara hade gjorts för att man skulle göra en trea och att man inte brytt sig speciellt mycket om själva handlingen när man gjorde den.