Örnen
Men SÅ himla jättebra var den tycker jag!! Alltså den nya danska serien i 14 delar (oj oj…) på TV1. Absolut i klass med Mordkommissionen tycker jag, om inte t o m ännu mer lovande:)) Åh vad det kommer mycket bra saker från Danmark, och inte bara mode…:)
Någon som såg den första delen? Vad tyckte ni?
Ahh läste nåt kort om den i tidningen idag..känns hopplöst att följa tv-serier på tv på fasta tider. Danskarna är vassa när det gäller serier!

Hinner man inte så får man ta till inspelning:) Men just 14 delar låter mastigt (allt över 4 avsnitt är eg för mycket…), fast håller det samma klass som denna gång så är det väl värd tid!
Jo inspelning kan vara ett alternativ, men man ska hinna se allt inspelat nån gång också :) Just nu är dock vår video trasig…vill köpa en hårddiskinspelare..får se när det blir.

Håller med Pia, den var riktigt bra!
Men 14 avsnitt är alldeles för mycket. Det blir väl som vanligt. Först ser man några avsnitt, sedan missar man några och när man sedan ser ett igen, så inser man att man inte hänger med riktigt och så tappar man intresset…

Ja oj vad bra den var! Lång bättre än TV4:s sista satsning Medicinmannen…
Oskar

#5 Lustigt, när jag såg örnen så tänkte jag precis samma.
Fast det var TV4 som gjorde medicinmannen (viktigt :-)

#6 Ja TV4, skrev jag inte det? :)
Oskar

#7 Jo, se på f-n :-)
#9 Jag missade första (reprisen), men såg andra. Visst är det bra!
Den felaktiga dödsskjutningen var ju en rysare. Undrar hur det ska utvecklas…

en serie som har gått mej totalt förbi…måste kolla :)

Man sitter på spänn precis hela tiden, jag tycker den är alldeles mästerligt uppbyggd…