Hur ser ditt fredagsmys ut?
Imorgon är det fredag!!!
Går bara i skolan från 09.30-11-20 😃
Men imorgon ska ni väll kolla på filmer från tv datorn osv?
Hur kommer det se ut? kommer ni ha snacks med er? Bara ha datorn/tv och kolla på filmen? ( Värdens dåligaste person på o föklara 😛)
Ladda gärna upp en bild på hur det kommer se ut!
Kopierar mitt svar från TV iFokus och lägger in det här med:
Jag kommer tyvärr inte ha något fredagsmys då vi ska på fest men däremot så kommer vi ha lördagsmys! 
Vi (jag, sambon och min syster som bor hos oss) kommer nog se på någon film, det brukar alltid ta en evighet att bestämma. Jag skulle gissa på att vi kommer se Lucy (om den kommit ut i bra kvalité), annars så blir det nog Pirates of Caribbean: at world's end 
Vi kommer se på datorn men via tv:n då dom är ihopkopplade. Snacks i form av chips, dipp och såklart Coca Cola. Lika bra att köpa i förväg när man inte vet vilket skick man kommer vara i på lördag. 
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Vi har aldrig fredagsmys. trött efter jobb hela veckan, så somnar vi i soffan efter vid 21-tiden efter en öl eller lite vin. Men det kan också vara mysigt iofs.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Idag så ska vi på bio, så det blir inte direkt hemmamys. Men annars så brukar vi se film på datorn och äta lite godis, chips och dricka läsk. Efter det blir det att diskutera lite om filmen och läsa om den på IMDB :)
😉
#3 vad ska ni se för film?
#4 Vi såg Interstellar! Den var riktigt bra :)
Vi satt o kollade på de två senaste UFC Fight Night här, med choklad, chips och julmust samt tända ljus runtikring. Har tyvärr ingen bild, men myspys var det, och jag satt i stor chock efteråt..
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!