Film iFokus

Film

Etikett: filmhjälp
Läst 1050 ggr
Ztrawberries
0

Hitta filmen!

Hej, behöver verkligen hjälp utav er experter nu! :) Ska försöka förklara en film som jag endast kommer ihåg vissa delar av men som jag vet att jag tyckte var väldigt bra, längesedan jag såg den så ursäkta om det blir luddigt! :) Tror den är inom kategorin thriller/skräck eller liknande :) Det var en mamma, pappa och en dotter . Mamman och dottern hade en väldigt bra relation och det blev jobbigt för mamman nät dottern skulle börja på college. Jag vet att der hände något med deras granne också, men kommer ej ihåg vad. De bodde i ett stort hus vid en sjö där de hade en egen brygga. Dottern hittade ett skrin vid bryggan på Botten som tillhörde pappans älskare (inte säker där heller) som mamman kom på honom med i köket, älskarinnan hade en röd klänning. Om jag inte är helt ute och cyklar så gjorde pappan något med mamman då så hon inte kom ihåg denna händelse för den inträffade för länge sedan så detta var bara en "tillbakablick". Sen kommer jag i princip bara ihåg slutet då pappan försökte död dottern igenom att hon låg förlamad i badkaret och han skyllde det med massa vatten. På något sätt lyckades hon fly och räddade sin mamma (tror jag) o skulle köra iväg ifrån huset. Pappan lyckades sätta sig bak i bilen vilket resulterade i att dottern körde av bron och rätt ner i sjön där hon sedan såg hans älskares ande som räddade dom så dom kunde fly.. Det är allt jag kommer ihåg o hoppas verkligen att någon vet! :)

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥

Ztrawberries
0

Ursäkta alla stavfel, skriver ifrån telefonen! ;)

Garm
1
Ztrawberries
0

Åhh tack så mycket verkligen! Du anar inte hur länge det gnagt i mig att inte veta vad den heter! Tusen tack verkligen!!