Saw 3
Oh yes, det är sant, det kommer en trea. Förmodligen kommer den till hösten, vilket för oss betyder i januari/februari, som de första två, då vi alltid får in filmerna senare.
Men men, den som väntar på något gott! :)
"Men men, den som väntar på något gott! :)" Väntar alltid för länge *hihi*
Det betyder i praktiken att den går att hämta hem under sensommaren/tidiga hösten*hehe*…spännande!
Verkligen något att se fram mot när höstrusket kryper närmare 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

haha. Men sussi man får inte plocka hem filmer vet du väl. hmm, inte visste jag att du var sådan. fniss
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
JAG! plocka hem filmer*fnys*hehe* vad tror du om mig???
*det finns de som fixar det åt mig, hihihi*
Susanne 

Nu måste jag avslöja hur lite jag vet om film; är Saw I och Saw II filmer som man borde känna till?
// staffan

haha. Vilken tur du har Sussi. Skulle också vilja ha "de" som gör det åt mig. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Staffan. Saw 1 och 2 är definitivt filmer man bör se. Tror att de ligger i en mellankategori thriller/skräck.
Mycket välgjorda och många otroligt "fiffiga" prylar. Inget för kräsmagar dock*hehe*
Susanne 

Jag titta efter filmerna nästa gång jag besöker min videobutik Casablanca - de brukar ha det mesta… :)

Staffan: Fast Saw 2 hade premiär (i Sverige vill säga) i fredags så den blir nog svår att hitta i en videobutik. Ettan blir nog inga problem att hitta dock - och den är den bästa av de två så.. :)

Rätt ny intervju med regissören till Saw 2: http://www.joblo.com/index.php?id=10350
Den tar upp lite om just planerna om Saw 3…
Det betyder i praktiken att den går att hämta hem under sensommaren/tidiga hösten*hehe*…spännande!
Verkligen något att se fram mot när höstrusket kryper närmare""
öööh, mm den är jätte mysig… verkligen..
om jag vill mysa sätter jag väl på pretty woman eller nåt… inte saw… HAHA
Verkligen något att se fram mot när höstrusket kryper närmare""
öööh, mm den är jätte mysig… verkligen..
om jag vill mysa sätter jag väl på pretty woman eller nåt… inte saw… HAHA

Tycker att 3an faktist nästan var den bästa:)
jag tycker 3an är bara ett gottande i vidrigheter medan 1an var genomtänkt och mer verklighetstrogen
Ser med spänning fram mot 3:an.

Hahaha jag har redan sett den. Sååå bra!
jag har också sett den.

Jag har sett alla tre, jättebra filmer, snyggt gjorda, mycket smådetaljer, men inte för mycket, och inte för mycket slash och blod ;) Jag tycket att de knöt ihop storyn bra i trean, men nu ska det ju tydligen komma en fyra. Synd tycker jag, visst är de bra, men när man passerar tre, så blir filmerna ofta sämre och sämre. Då kraschar hela historien och allt känns bara överdrivet och desperat.
4:an kan ju vara en prequel tycker jag..typ vad som hände innan 1:an.

Jo, det kan ju bli bra kanske.

#19 Men sådana filmer blir sällan lika bra som de tidigare filmerna. Typ som Hannibal Rising, visst är den bra, men INTE ALLS lika bra som filmerna innan.

En fyra? Hur tusan kan då Saw bli en triologi?
Dock älskar jag Saw. MÄSTERVERK