Regina Lund - urk
Ursäkta titeln men jag kunde inte låta bli. TV3 har stått på medans jag suttit och surfat och ikväll visade man den svenska filmen "Sjön" med Regina Lund…
Jag kan faktiskt inte på rak arm komma på någon skådespelare som stör mig mer än henne. Hennes sätt att prata är bara för mycket… *urk*
Var bara tvungen att få det sagt… :)
Mvh // Staffan
Håller med S,
Hon är definitivt inget material för en Oscar.
Filmen i sig är väl inte mycket att hurra för heller att döma av de omdömen man läst :)

Regina är ju en höjdare, vilka insatser.
Hälsningar
Robert
Sjön suger!
Mvh // Johan

#4 nja, tyckte den var bättre än många andra svenska filmer jag sett.

Jo Regina är svår att få grepp om tycker jag. Många tycker nog att hon har en "skön" stil…men jag har lite svårt att ta henne på allvar på något sätt. Hon känns lite tillgjord… Fast har för mig att några av de låtar hon gjort är helt ok.
Oskar

Gillar henne inte alls, hon är extremt pretto och tar sig själv på väldigt stort allvar. Varken som skådis eller sångerska tilltalar hon mig. Fast hon var ok i Krüger-serien som gick på Tv för några år sen vill jag minnas.

nja hennes skådespelar talanger passar bättre på teatern men jag tycker ändå att hon e rätt cool trots att hon tar sig själv på stort alvar och döpt sin son till något underligt och gjort sexundervisnings filmer för rfsu så e hon ändå lite ball..
På något konstigt sätt så vill jag inte hel dissa henne..även om on irreterar..
Tydligen är hon ihop med Thåström nu av alla människor. Galet par?

#9 You gatta be kidding!!!
Är det sant? Tåström min idol (har medlemsnummer 18 i Oasen från 1976) gått och traglat in sig med Regina?
Suck - men hon har ju säkert andra preferenser än skådis kan jag tro. Menar att hon säkert är en trevlig person att umgås med eller så.
#10 Sannt!!
Thåström, din idol….vi gjorde "Staten och Kapitalet" i Ebba-version på trio i början på 80-talet. Riktigt om jag får säga det själv :-)))
mvh
Bertil
Men hon kör en sjysst terrängbil, iallafall.. :)