Alien-filmer - tips önskas!
Alien-filmer är mina favoritrysare! De (plus rysare med onda andar) verkar vara de enda som jag verkligen blir rädd av. Så, jag skulle vilja ha tips på alien-filmer helt enkelt! Kan vara dokumentärer också. Vill helst ha tips på rysare, men mindre läskiga filmer går också bra. Vill dock inte ha tips på komedier. De filmer jag redan sett är:
- Alien-filmerna (med Sigourney Weaver)
- Alien Abduction
- Signs
- Närkontakt av tredje graden
- Alien vs. Predator
- E.T.
- Independence day
- Prometheus
- Super 8
- Transformers
Event Horizon http://www.imdb.com/title/tt0119081/?ref_=nm_flmg_act_61
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
The thing kanske?:)
The fourth kind District 9 Men in black 1-3 Splice (inga aliens, men jävligt bra monster) Arkiv X serien Apollo 18 Pacific rim Nya godzilla
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Men in Black
District 9
the fifth element
starship trooper
total recall
the thing
pitch black
contact
prometheus
the day the earth stood still
mars attack
Paul
Skyline
The facualty
Lifeforce
War of the worlds
invasion of the body snatchers
They live
Alien abduction
Dark skies
Finns ju även serier så som X-files, Stargate osv.
Hoppas detta hjälper ^^ Finns ju väldigt många.
Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!
Tackar! :) Ska kolla upp dem! Brukade se på Arkiv X när jag var yngre, men har helt glömt bort den serien, så får börja se den igen :)
dark skies eller the thing knske?
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
#0 Förstår. Aliens är mums! ❤️
Jag tipsar om serien Falling Skies😃
Ja kolla om på serien ! Man säger inte nej till mer Fox , tiden då han var snygg fortfarande…
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth