Film iFokus

Film

Etikettskådespelare
Läst 971 ggr
Cireea
3

Grattis Johnny Depp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller Johnny Depp 51 år! 

Han har gjort ett sjuttiotal med filmer genom åren och han spelat allt från Edward Scissorhands till Captain Jack Sparrow (Glöm inte Captain..). 😃

Vilken/vilka film(er) med honom tycker du är bäst? 

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Lexie82
1

De två första Pirates of the Carribean, Edward Scissorhands, Alice i Underlandet.. Men största favoriten genom tiderna är ändå Cry-Baby =)

Mephi
0

Johnny Depp är ju min favorit manliga skådespelare, så därför gillar jag automatiskt alla filmerna han varit med i -förutom Fear and Loathing in Las Vegas. Sen var det någon gammal film jag inte minns namnet på där huvudpersonen pratar med Johnny -som spelar sig själv om jag inte minns helt fel- genom någon affisch/film poster. 

Benny & Joon är bra
Edward Scissorhands är också bra
samma med Secret Window 
Chocolat är en favorit 
men inget slår nog ändå Pirates of the Carribean filmerna

Cry-Baby har jag inte sett än. Ska försöka hitta den när jag fått fast internet igen eftersom det är meningslöst och äckligt långsamt att streama film genom mobilt bredband. Arg

-

Blanksteg
0

Pirates of the Caribbean, Gilbert Grape, Edward Scissorhands, Benny & Joon, och framförallt Chocolat som också har med min absoluta favoritskådespelare Juliette Binoche :)

Grodan
0

Oj, svårt, sett det mesta med honom… måste fundera.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Portie
0

Älskar Pirates filmerna, han är så jäkla rolig samtidigt som filmerna är sjukt spännande och allt.

hund_katt
0

Dark Shadows :o :D

har aldrig tagit mig tid till att titta på pirates filmerna. har sett lite olika scener när dom gått på tv:n, haha, men då fattar jag inte så mycket när jag inte ser hela.. och scenerna jag tittat på har varit lite äckliga.. läskiga sjömonster :o

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Cireea
0

Pirates filmerna är hittills några av mina favoriter. Börjar dock tycka att dom drar ut på storyn. Den senaste filmen var då inte en klar favorit i helhet men Johnny Depp gör ett grymt bra jobb, som alltid! 

Det ryktas ju om ännu en Pirates film, vet inte riktigt hur jag känner inför det men jag hoppas att Depp fortsätter göra ett bra jobb som Jack Sparrow! 😃Förlåt..CAPTAIN Jack Sparrow. Han blir kinkig om man glömmer det där 😂

Portie
0

Jag har för mig att det skulle komma ut ännu en Pirates film i slutet av detta året, kan ha fel dock. Första och andra filmerna är helt klart dom bästa.

Cireea
0

#8 2016 🙂

hund_katt
1

nu har jag tagit mig tiden att titta på lite fler johnny depp filmer, och kan bara säga att alla är såå bra! Edward Scissorhands var faktiskt så bra, att jag kollade om den igen direkt när den var slut :D tycker den visar tydligt att även om man är 'fel' så kan man bli älskad. hatar dock granntanterna… usch..

Pirates of the caribbean var också bra, förutom 4an. tråkigt att inte Elizabeth och Will var med i den.

1:an, 2:an och 3:an var definitivt bättre, men av dom tre så var 1:an bäst, och sämst 3:an. dock gillade jag inte Dave Johns (om det var så han hette?) och hans 'gäng'. dom var läbbiga…

Pirates-filmerna, speciellt 1:an, såg jag om ett par gånger. dock så spolade jag fram till de roligare scenerna :P

funderade på att själv bli pirat efter jag sett filmerna :P

Cry-Baby var också väldigt bra! så snygg Johnny var :3 som Jack Sparrow var han också snygg… eller.. snygg.. häftig mer kanske? :P

[Nelley]
0

#10 Davy Jones, och det var ju meningen att de skulle vara läbbiga… ;3

hund_katt
0

#11 haha, jo, det förstod jag att dom skulle vara  :P

hund_katt
0

oj… glömde ju Alice i Underlandet också! var ett tag sedan jag såg den, och såg den igen nu, och vad mycket jag hade glömt… så fantasifull…

synd dock att hon återvänder hem. jag hade stannat :P

Kalle och chokladfabriken är ju en fantastisk film också. också så fantasifull…