Film iFokus

Film

Etiketter: tvseriewebbserie
Läst 1844 ggr
[Aprilbarn]
1

Tips på serie? - Mår dåligt :(

Behöver någon ny serie att glo på då jag inte mår så bra så vill ha något som håller tankarna borta, men har ingen aning om vad.

Är lite sugen på någon tjejig serie med drama, skola, killar, kärlek. Sånt ni vet.
Älskar One Tree Hill, The OC och Pretty Little Liars. Tips på något liknande?

Andra favoriter är även The Walking Dead, American Horror Story, Vänner, Andra Avenyn, Grey's Anatomy, Två och en halv män.

Någon som har tips på något som skulle passa mig som jag skulle kunna gilla? :)
Vill verkligen fastna i någon serie ^^ Alla andra har ju slutat eller har uppbehåll typ.

Tusen tack för hjälpen! <3

darkness
0

Om du har netflix så är orange is the new black väldigt bra :)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Sabsan
0

Buffy och vampyrerna, Vampire diaries, True Blood.

NeuroJajje
0

Har du sett Hannibal?

Sajtvärd på traning.ifokus.se/

[Aprilbarn]
0

#1 Har tyvärr inte netflix. Kan man använda de på dator eller funkar de bara på smarttv?
Men ska kolla in den serien, tack!

#2 Buffy gillar jag ej. Dom andra två har jag aldrig sett, kanske får ge dom ett försök även fast filmer förstört vampyrer så de känns mest fult nu. Men tack! Kan alltid kolla tre-fyra avsnitt och se.

#3 Nä det har jag aldrig sett. Ska kolla upp det med, tack.

NeuroJajje
0

Då kollar du in Hannibal NUUUUUU ;) grymt  bra serie, den är inne på säsong 2 nu.

Vikings är också rätt bra :)

[Aprilbarn]
0

#5 Fixar den med en gång då ;P Tack för tipset! :)

Vikings säsong 1 har jag sett, så får väl börja på säsong 2 också. Har för mig den har startat?

NeuroJajje
0

japp den har startat,,, avsnitt 9 eller 10 nu :)

workaholics är rätt kul med :)

Blanksteg
0

Awkward är ganska bra.

Sabsan
0

Kom på lite fler förslag: private practice, desperate housewifes och ugly betty. Helt olika stil på dem men något kanske du kan fastna i? :)

[Aprilbarn]
0

Tack för tipsen :) Ska kolla igenom det ni sagt.

Började kolla på Alcatraz för någon dag sen, och snart slut så då blir det något ni nämnt :)

milow
0

Gossip girl. Girls. Glee.

[Nelley]
3

Jag tror du skulle gilla the carrie diaries. Men mina egna favoriter är game of thrones och walking dead. Fast game of thrones är bäst.. Okej seriöst alla borde kolla på game of thrones:D

93mli
0

Du kan titta på Netflix från dator, telefon, x-box m.fl. Glad

Här kommer en lista på bra serier som ingen redan nämnt.

• The Fosters

• Switched at Birth

• Scandal

• The Secret Life of the American Teenager (Hela serien kändes lite småtöntig, men kunde inte låta bli att titta på den ändå Skrattar) 

• Don't Trust the Bitch in apt. 23 (Hör kanske inte riktigt hemma i kategorin du frågade efter, men den fick komma med ändå)

Vevvis
0

Supernatural är en jättebra serie som finns på swefilmer.

[Aprilbarn]
0

Åh tack för ännu mer tips! :D
Underbara ni är! Nu har jag serier för ett år känns det som ;P Tusen tack sötnosar! :)

simonimon1998
1

Kolla på HEROES!! Den är jättebra!! Supernatural är också ganska bra!

nottheonly
0

Hart of Dixie är min "feel good" - serie, så den är super om man känner sig nere 🙂

Sen är min top 3 inom serier- Lost, Supernatural & Teen Wolf 😃

Olivia_I
0

Gossip girl, pretty little liars, vampire diaries, m.fl

~Joja my rabbit~ ❤️
~Kaniner~ ❤️

[Assume]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du har redan fått mängder av förslag, men jag vill ändå ge dig ett till. En serie du kan gå till när du bara vill fördriva en stund utan något djupare engagemang.

Jag tittar också mycket på serier och nyligen började jag av en slump med The Mentalist via swefilmer.com. Jag blir bara så glad när jag tittar på den.

Det handlar om mord i rika och mäktiga miljöer och denne man, the mentalist, genomskådar allt och alla. På de mest finurliga sätt duperar han mördaren att avslöja sig. Han trycker till de mäktiga i samhället med glimten i ögat och pengar han vinner eller får skänker han till de som behöver.

Det är en rolig, skön, spännande och rättvis serie som passar perfekt när man bara vill titta utan att behöva hålla reda på en massa saker. På IMDB får den 8,2 stjärnor av 10.

komkoma
0

supernatural såklart=)