Film iFokus

Film

Etiketterskräckrysare
Läst 1231 ggr
[Aprilbarn]
0

Tips på rysare/skräck?

Själv för första gången på en fredag på evigheter så känns lite depp. Vill ha en spännande film att kolla på för att fördriva tiden. Så har ni något tips på någon bra rysare/skräck? Alltså inte för läskig för då vågar jag inte kolla själv och kan inte somna. Men typ som The Uninvited, orphan. Tack i förhand! :)

: )) kram
0

Skeleton Key , The Others , Wrong Turn (den första) fast den kanske är för läskig förresten….

Hjärta

Karmatarerskanise
0

Kolla inne på skräckfilm.ifokus. finns många tips.

0

Vilka filmer / vilken film såg du?

Hjärta

[Aprilbarn]
0

#1 sett alla dom, men tack! :) Älskar wrong turn filmerna :D hoppas det kommer ut en ny iår. #2 Ska checka där, tack. #3 Såg på The Dark. Bra men förstod inte riktigt allt ^^ haha

0

Första gången för mååånga år sedan när jag såg Wrong Turn ( gillar bara den första) så var jag så rädd att jag fick pausa och gå och sätta mig bland folk. Det gör jag aldrig annars. Jag var i en känslig sinnesstämning som gjorde att jag trodde att det nästan var på riktigt. Fy vad rädd jag var. Ända in i benmärgen. Hade gärna blivit så rädd igen av en film men det har inte lyckats vilka jag än ser : (

Hjärta

valentiino
0

Kallt Byte! En norsk skräckfilm som är både mysig och obehaglig på något sätt.

"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."

0

#6 den norska filmen du sa…..är det den om en förvildad flicka som hittas i en källare eller ett badkar i en källare? Den sög tyckte jag : / eller är det en annan?

Hjärta

Halvdansken
1

The Shining.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

valentiino
0

#7 Jag kan inte komma ihåg någon flicka som hittas i en källare, så jag tror att jag syftar på någon annan 😃

"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."

0

#9 åh skönt att höra : ) då blir den till att kolla upp ; ))

Hjärta