Förslag, komeediserier!
Är det någon som har förslag på nån bra komediserie? Gärna någon som går att få tag på med svensk text :)
Bored to Death är grymt rolig faktiskt! American Dad och South Park är grymma, dock tecknade.
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Tecknade serier gör inget, ska kolla upp American Dad :)
Mom är en ny komediserie, ungefär 20-minutersavsnitt. Själv har jag bara hunnit se två avsnitt, är lite kluven men folk tycker ju olika 🙂
The Big Bang Theory
How I met your mother
The Simpsons
Two and a half men
Dharma and Greg
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jag är inte mycket för komediserier…
Dock har jag kollat på några skumma serier och de tre komedier som jag följt (trots att 2 och 3 har få avsnitt, ev slutat productionen mitt i säsongen) är
Osäker på vad som fått mig att följa dessa. De är inte superbra och inte superroliga, men de är alla tre lite udda på sina sätt… och så har jag rätt skum smak… 😉
Kollar på Awkward och Glee och jag älskar dem! Men det beror kanske på hur gammal du är då båda är tonårs serier :)
Tack för alla förslag, ska kolla upp dom :)
En riktigt gammal serie som jag älskade var Black Adder… (Svarte Orm)
http://www.imdb.com/title/tt0526538/
Tyvärr inte speciellt lång… (en eller två säsonger)
Du skulle kunna se "outsourced", tycker den är rolig.
Handlar om ett telefonförsäljningsföretag i Indien. En snubbe blir flyttad dit och ska försöka få dem att sälja bättre så de tas mer seriöst.ich
Fast lite tråkigt är att de bara är 1 säsong.
Mom är en ny komediserie som kan vara rätt rolig, lagom lättsam.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Mina favorit serier i komedi/humor genren är The Big Bang Theory, New Girl, Modern Family, The Fresh Prince of Bel Air, Scrubs, Friends, How I Met Your Mother och Chuck :)
The Office (tänker främst på den Amerikanska) ska ju vara jättebra, har dock aldrig sett det så kan inte personligen rekommendera den.
Johanna - Instagram
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En annan gammal serie som jag älskar är Tredje klotet från solen.
Den går att se på youtube.
Och det är så fantastiskt, för jag har ju inte ägt tv på över 20 år och inte heller sett hela serien, men nu kan jag se den..
Tack för alla tips! Har sett dom flesta men alla andra ska jag kolla upp :)
#11 Men härligt! Älskar den serien, kanon att det fanns engelsk text också! :D
#12 Åh, vad kul! Alltid roligt när någon uppskattar mina tips! 😃
Jag är så glad att jag kan se ett avsnitt då och då. Än har jag några säsonger kvar innan jag sett allt.
#7 Svarte orm gick i fyra säsonger samt fyra specialavsnitt.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Suburgatory! Händer en massa i serien.
don't let anyone destroy your happiness 
Jag älskade en brittisk komediserie som heter "Green Wing". Kom i två säsonger plus en julspecial. Möjligtvis lite svår att få tag i här i Norden.