Swefilmer.Gratis?
Hej! Jag undrar om swefilmer är gratis även om man inte är medlem eller vip. Är det gratis? Jag är ganska osäker när jag ska kolla på telefonen.
Hälsningar: Mig,Nelly,Pelle,Mimmi och Kajsa! 

Ja det är gratis.
Jag föredrar dock Dreamfilm 🙂 Med gratis.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Swefilm kräver inlogg på vissa filmer.
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#2 Fortfarande gratis dock 🙂
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Men även när det kräver inloggning så är de dock gratis :-) Dock håller jag med om Dreamfilm är bättre, men Swefilmer funkar det med om man inte hittar det man söker på dreamfilm :-)
/Bondmoran
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Tänk bara på att filmerna är illegalt uppladdade på dem sidorna. Att se filmer på nätet genom streaming är inte olagligt, men hörde på nyheterna att de funderar på att göra det olagligt.
Swefilmer är gratis, det är också gratis att bli medlem.
#1 Får jag fråga varför du föredrar dreamfilms? jag själv tycker att swefilmer har mer filmer men kanske är för att jag brukar vara inne på swefilmer så mycket :)
#6 Tycker det är bättre kvalité på filmerna än vad swefilmer har många gånger. Dreamfilm har en hel del filmer och serier också. Så beror på vad man ska se. Vi har Viaplay med som vi tittar på 🙂
Håller med #6 . Bättre kvalitet på dreamfilm, men de har mer på Swefilmer, det har du rätt i.
Någon som märkt att dreamfilm krånglat sista dagarna? eller är det bara hos mig?
/Bondmoran
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
#8 Krånglat till och från för mig tyvärr
Jag brukar se på swefilmer och jag är medlem där. Men jag har däremot hört att de kan spåra upp en och att det egentligen räknas som olagligt att kolla på den sidan. Är det olagligt? Och hur stor risk tror ni det är att man blir spårad? Är inte den risken liten?
#10 Det är olagligt att lägga upp & dela film, men inte att titta. Så har jag fått det förklarat i alla fall. Men vet inte om det stämmer.
Det var en debatt/samtal i riksdagen som sändes på TV där de diskuterade fildelning osv, och de sa bl.a. att det för tillfället inte är olagligt att se på filmer online, men de diskuterade även möjligheten att kriminalisera även det.
Vet inte riktigt hur de ska kunna se vilka som ser filmer online? Bredbandsbolaget (Telenor) ska ju nu sluta lagra trafikdata från sina kunder, i enlighet med en dom från EU-domstolen.
Älskar Swefilmer. Har nyss sett första säsongen på en ängels tålamod fick dock se andra på youtube. Såg nu även att det finns flera Ankliv (Ducktales) där vilket jag saknat. Ska plöja mig igenom dem såfort jag har tid.