Pan's Labyrinth
Nån som sett den?
Jag tycker den verkar spännande:)
Den verkar minst sagt intressant, hoppas den kommer till svenska biografer (vissa filmer som verkar intressanta gör ju inte det
tex Mirrormask, som denna verkar likna lite vagt)
Jag älskar fatasyhistorier som utspelar sig i "nutid" ^^
Lite dubbelpost, menmen =P
Tyckte det var lite kul att denna film är den som min favoritförfattare, Neil Gaiman, tycker var 2006 bästa film (länk 1, länk 2) Nu måste jag helt klart se den 
EDIT: Hittade ett svenskt premiärdatum för filmen på IMDb: 9:e februari 2007, så man behöver inte vänta så länge till för att få se den =)
Jag kommer se den, gillar fantasyfilmer och vad spännande att också Neil Gaiman tyckte den var 2006 års bästa film, jag är också förtjust i hans böcker.

Ja den är faktiskt riktigt bra! :)

Oh, Gaiman är min favorit också:D Jag trodde jag var ensam om honom;)
Har ni sett Neverwhere?
#5 Jupp, jag har sett Neverwhere, äger tom en videobox med den
(två VHS-kassetter i ett fodral) Tycker att det är en urmysig mini-serie med perfekt stämning. Fler borde se den serien

Oh finns Neverwhere som film?! En av mina favoritböcker:)
#7 Jupp, och jag har för mig att boken kom efter filmen (eller att de gjordes samtidigt ungefär) och boken och filmen är enligt mig lika bra (nu var det iofs längesen jag läste boken) Anledningen till att Gaiman skrev boken var att det var vissa saker i serien han inte var helt nöjd med (tex att det flytande marknaden inte fick vara på Harrods och att slutet var inte helt rätt enl honom, eller nåt sånt)
Får du tillfälle att se filmen så gör det! (Det är eg en miniserie med 6 avsnitt (180 min))

Ja jag hittade den på imdb nu, den får man hålla ögonen öppna efter, spännande!

Jag har sett serien, men jag gillade böckerna bättre:)
Hoppas de gör en film om Coraline:)
#10 De håller redan på med Coraline-filmen gå in på Neil Gaimans blog så finns det tom lite bilder. Coraline kommer vara animerad med lerfigurer och det är Henry Selick som ska regisera (samma som regisserade "The Nightmare Before Christmas")

Oh… jag är säker på att den kommer att bli helt fantastisk!!! *längtar*
Perfekt att använda Henry Selick som regisör!!
Jag var och såg Pan´s Labyrinth igår, eller El Laberinto del Fauno som är originaltiteln. Underbar film, faktiskt en av de bästa jag sett på bra länge. Man ska dock inte förvänta sig för mycket fantasy, det är snarare ett drama/thriller med fantasyinslag…och låt inte barnen titta…

På filmkrönikan (eller vad SVT:s filmprogram heter numera) så sa de att detta är en blivande klassiker. Så ska bli spännande att se den!
den verkar…. speciell

Dååålig
nej nej nej, såg den nyss, den va gryyyyyyyyyyyyym! den där flickan e min idol, lätt!!!
Jag vill se den… snart…. tyvärr har jag tenta nästa vecka så innan dess lär det ju inte bli
Jag är nästan säker på att jag kommer tycka att den är bra =)

är den bra, var intresserad av den först, tills de pratade sönder den på filmkrönikan. Där försvann all lust att se den!

Jag tyckte att det var en fantastisk film och rekommenderar den varmt!

Jag får fortfarande spatt på min sambo om han sätter händern framför ögonen & låtsas va den där läskiga barnätaren i "källaren".. *huvva*
Men visst var den skön! Får nog se om den snart..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Hoho, den är tydligen nominerad till en Hugo också trots att den först inte var det =) (och den petade bort Pirates of the Carribean 2 från de nominerade… länk)
Jag tror dock jag har missat min chans att se den på bio, hade så mycket att göra när den gick
Nåja, jag får ta och införskaffa den på dvd 

Helt otrolig film!
Håller med om att filmkrönikan talade sönder den och gjorde den till "bara" flickans fantasivärld. Vi trodde aldrig att det var bara hennes fantasivärld utan köpte storyn rakt upp och ned!
Våra barn 8 och 10 år såg den också(blundade vid ögonmonstret och vissa andra scener) och tyckte den var underbar!
Enomia

Underbar film…:D Rekommenderar den varmt… <3

har inte sett den än, måste ta mej i kragen :)

Jag vill se deen

Varför väntade jag så länge med att se denna? :) Riktigt, riktigt bra!
Normalt sett gillar jag inte fantasyfilmer, men detta var utöver det normala. Bra skådespelare, helt okända för mej, vilket är en fördel. Bra specialefekter.
Jag vill ha en badande rot i mjölk :D Kunde inte hitta nån bild på roten, så det får bli denna!