snälla hjälp
första gången ja kikar hit i förhoppningar att ni kan hjälpa mig här. Ja har i ganska många år försökt leta efter en film. HAr dock glömt vad filmen heter och därför inte kunnat hitta den
. Men ngn här kanske kan hjälpa mig
Filmen handlar om en tånårstjej som reser utomlands med sin pappa. pappan jobbar i Paris och är väldigt bra på franska. Dottern blir snabbt förälskad i en ung kille som jobbar på stranden på den ort de reser till. Men tjejen kan hända att de är Nicole hon kalls för i filmen. Denna tjej hittar sedan på att hennes pappa är hennes älskare som har alla möjliga sjukdomar och skador från kriget mm.
Pappan blir väldigt förvånad att hans dotter växt och bliivit en kvinna och han verkar näst intil generad när han får se sin dotter i bikini. Allt utspelar sig på en strand. De bor på fina hotell utmed stranden.
Vet att det inte är mkt att gå på men ja skulle bli sååå glad om ja fick veta vad filmen heter. För min önskan är att få se filmen igen. Var verkligen en film ja älskade. Måste ha varit ca 5 år sen ja såg den sist. Vet inte ens vad skådespelarna hette 
snälla hjäå mig om ni kan
Inte en aning tyvärr, hoppas någon annan känner igen handlingen och vet vilken film det är.

Kan det möjligen vara 'Farsa på låtsas'? Från 1994. Eller originalet från 1991?
Skäms i så fall för att du inte kommer ihåg Gérard Depardieu! ;o)
//Zac

#2 nemen den filmen är de ju
. ja skäms jätte mkt att ja inte kom ihåg Gérard Depardieu
tusen tack för hjälpen

föresten ngn som vet vart ja kan få tag på den filmen? gärna på dvd om de finns. Finns inte på ginza.se eller cdon.com 

#5 tusen tack