Christer i p3
Hej ni alla !!! Jag har lyssnat på Christer i p3 länge nu och fullkomligt älskar det programmet. Men nu ska dom ju lägga ner det och byta till ett entimmesprogram med aktualiteter istället. Svärord svärord svärord!!!!!!!!!!! Ja ja….hur som haver. Nu tänkte jag höra med er om ni vet något annat liknande program som Christer i p3 som man kan ladda ner och lyssna på som gör att man kan njuta och bli glad. Jag hittar inget!!! Det finns ett radioprogram i p3 med en kille som pratar med brytning och låter som en bäbis ungefär …. eller hur man ska uttrycka sig - DET ÄR INTE ALLS NÅGOT SÅDANT JAG SÖKER!!! Usch blä!!!!!
Men jaa…..har ni något ni lyssnar på som går att ladda ner som är intressant och härligt?

Hmmm är du säker på att du hamnat på rätt sajt nu? Denna handlar i huvudsak om film 🤪
Men hur som helst. Om du har Spotify så tror jag nog att alla inspelningar av Hassan finns att lyssna på där! Om man uppskattar den sortens humor så är det ju guld 😉
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
🙂 Ja jag visste inte vart jag skulle posta mitt inlägg för det fanns inget med radio så direkt 🙂
Tack snälla för ditt svar. Jag vet inte vad Hassan är men ska absolut ta reda på det. Spotify hade jag aldrig ens tänkt på att man kunde söka på om du inte sagt något så tack snälla!!!

Christer har ju gått över till Karlavagnen så om man vill lyssna specifikt på honom så finns han ju fortfarande, fast med i ett annat program
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Va?? Har han gått över till Karlavagnen? Okej🙂 då får jag ta och se vad det är för ett radioprogram….har bara hört andra som lyssnar på det. Tack!!!