Barnfilm, vad heter den?
Nu i juletider kom jag på att jag så hemskt gärna vill se en film jag såg som barn. Jag minns inte titeln, och inte speciellt mycket från filmen heller, annat än att jag verkligen gillade den.
Det jag kommer ihåg är att den handlar om en pojke (kan varit en flicka) som bor på barnhem eller liknande. Någon scen utspelar sig i en leksaksaffär/leksaksfabrik där leksaker får liv och dansar runt (?) och pratar (?). Pojken/flickan befinner sig även vid en busstation eller tågstation vid något tillfälle, det är vinter och kallt. Denne vandrar även runt och om jag inte minns fel så får man se såna där julkörer som sjunger utanför folks hus, där familjerna står i dörröppningen och lyssnar.
Detta är jätteluddigt, men jag hoppas verkligen att någon kanske känner igen detta och vet vad filmen heter.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Vilket språk?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag såg den på svenska men den kan säkert ha varit dubbad.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Var den animerad? Kan det vara denna? http://www.imdb.com/title/tt1125873/
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Det stämmer nog! Jag hoppas jag kan hitta den på svenska för att stilla nostalgibegäret 😃
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Åh, finns inte ens några klipp på youtube från den 😕
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Joho.
Men vad du hittar! Tack så mycket 🌺
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Haha nästan den "läskiga" versionen. The night"Mare" before christmas.
Trololololololololololo