Tips önskas! :)
Jag behöver filmtips!
Jag vill ha tips på riktigt, riktigt romantiska filmer, väldigt gärna med lite fantasy i. Jag älskar det här med kärlek vid första ögonkastet, jag älskar sagovärldar, jag älskar när allt verkar hopplöst och man bara vill gråta, så kommer prinsen in och räddar hela situationen i sista sekunden och man får det där löjligt lyckliga slutet som gör en alldeles varm inuti.
Tecknat eller "riktig" spelar ingen roll. Bara det är sådär härligt romantiskt och känslan i slutet är "love conquers all".
Favoriterna är Skönheten och Odjuret, Ever After och Tummelisa (den sistnämnda har verkligen precis alla de ingredienser jag är ute efter i den här typen av film). Så något åt det hållet.
Ja, jag är lite småfjantig när det gäller såna här filmer men jag tycker det är så himla mysigt och jag blir så glad när jag ser dem. :)
Ös på med tips bara! :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Rekommenderar The Princess Bride.
Den har jag inte sett, ska kolla upp den. Tack. :)
Tar gärna emot fler tips om ni har några på lager. :)
Har du sett The Legend med Tom Cruise?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Åhh du, jag är lite kluven till att tipsa om den för den kräver näsdukar! Men har du sett The Notebook? ♥
Wall-E tycker jag också är superromantisk! ♥
The lucky one skulle jag också vilja rekommendera.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
En väldigt romantisk men även sorglig och dramatisk film är ju
Ladyhawke http://www.imdb.com/title/tt0089457/. Jag kommer faktisk inte ihåg om den slutar lyckligt men romantisk var den.
Jag har inte sett The Legend, får kolla upp den.
Notebook har jag hört talas om och fått rekommenderad av en kompis också, kanske dags att få rumpen ur vagnen och se den?
Wall-E är ju underbar, den var länge sen jag såg. The lucky one har jag inte hört talas om, kollar upp den också. :)
Ladyhawke låter bekant, jag har nog sett filmtiteln förut men aldrig sett filmen.
Tack så mycket för bra tips allihop! :)