Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1983 ggr
Toxics
0

serie

Letar förbrilt efter en bra serie att titta på. Der jag har sett och tycker är bra är 

The vampire diares.
Sons of anarchy
The walking dead
Kyle XY 
Teen wolf.

De jag har sett och inte gillar är bla Game of thrones (dom har ju bara sex hela tiden, värdelöst).
och supernatural. 
Jag gillar inte alls serier såsom CSI eller liknande, fall som dom löser i varje avsnitt. Det är tråkigt. 

men är det någon som har några förslag. Det måste såklart vara med en snygg huvudroll =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

MissInAction
1

Snygg brukar vara väldigt subjektivt 😃 men hmm.
Har du sett Dead like me? Kan varmt rekommendera den!

Breaking bad sägs vara väldigt bra, har inte sett den själv ännu dock.

Misfits!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

: )) kram
1

Hej Toxics🙂

Själv har jag älskat "Dexter" , "Sons of anarchy" , "Arrested development" och "Prison Break".

Hjärta

nottheonly
1

LOST 😃

Justbe
0

modern family 

Pretty little liers

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

skogstossan
0

Toxics: Jag blir också oerhört störd över serier och filmer där jag blir exponerad av överdrivet mycket sexscener. Breaking bad, The killing är så sjukt bra serier och där finns inget sånt. 

Huvudrollen i The Killing är Joel Kinnaman och han sägs ju vara en riktig hunk. Har du inte sett Breaking bad så måste du verkligen se den. Det är helt klart den bästa serien jag sett.

bakministeriet.blogspot.com

Rumblebee
0

Instämmer med #3 LOST xD Vet inte vad du tycker om vilda västern? Hell on Wheels är en i mina ögon, väldigt bra serie. Dock är det säsongsuppehåll i ja… gud vet hur länge till… Men de ''gamla'' avsnitten finns ju tillgängliga, vet inte hur det är med att länka till gratis film/serie sidor här, men kan skicka PM om så vill. Och det är väl inget större fel på huvudrolls innehavarna i någon av serierna :P http://www.imdb.com/title/tt1699748/fullcredits http://www.imdb.com/title/tt0411008/fullcredits Hur står det till med superhjältar? Nu har jag abra sett två säsonger av Heroes, men tycker att det är en väldigt bra serie. Måste verkligen ta och komma över resten av säsongerna :o

Jojaton
0

Breaking Bad är välförtjänt av alla lovord!

Annars har jag hört mycket gott om Arrow.

Johanna - Instagram

nottheonly
0

Ja, Arrow är riktigt bra 🙂

Pinglan00
0

Harry Potter kanske inte de snyggaste men riktigt bra… Fick mig att tänka på att bli skådespelare

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Gabbbee
0

True Blood är riktigt bra! 
Bra story och underbara karaktärer!

KastKatt
0

American horror stories säsong 2. haha.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Toxics
0

11# Haha? Den är alltså inget vidare? =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

nottheonly
0

#12 Jag tycker båda säsongerna av American horror story är bra, längtar verkligen tills den 3e börjar i oktober 🙂

Rosewindow
0

Jag tycker du ska se Dexter, Supernatural, Being human (UK)

Odd
0

Det där med snygghet vet jag ingenting om, men förrutom de som redan har nämnts tycker jag personligen att de här serierna är/var riktigt bra:

Sherlock (UK)

United States of Tara

Angel, the Series

Buffy the Vampire Slayer

Smallville

Criminal Minds och House är ju "ett fall" per avsnitt, men tycker ändå att de är riktigt bra.

Sen finns det ju en massa bra komedi serier.

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[RC1393]
0

Merlin, teen wolf utöver nämnda serier.

Toxics
1

Och såklart, The Originals.

: )) kram
0

The killing med Joel Kinnaman? Någon sa att den var bra. Vad handlar den om? Hade varit fantastiskt att hitta ännu en serie som går att se. Är den bra gjord och bra skådespelare?Jag är ganska kräsen på det viset att det måste vara bra gjort. Älskade Dexter. Såg det absolut sista avsnittet på serien och blev så irriterad - i tillbakablickarna såg man ju peruker och fejkbebis. Fan säger jag. Tur att Dexter var så otroligt bra alla andra avsnitt.

Homeland vill jag rekommendera också!!!!

Hjärta