Film iFokus

Film

Etikett: off-topic
Läst 1917 ggr
Lilithium
6

Doctor Who!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har länge undrat varför det finns sajter här som Jedward och Justin Bieber när det inte ens finns en Doctor Who sajt.
Lite dålig stil tycker jag och det bör ändras på!

Lilithium
0

Finns inget "kanske" kan jag tillägga, ville bara ha tre alternativ :P

Pose-idon
0

Om jag ändå vore 18…

//Elin

Lilithium
0

Vad har ålder med det att göra?

Pose-idon
0

Man måste vara 18 för att få Starta en sajt, vore jag 18 skulle jag gärna Starta en sajt om Doctor Who. :)

//Elin

Lilithium
0

Hehe jo det är sant, tänkte mer att de ansvariga för iFokus skulle kunna utse en Sajtvärd som fixar det, jag ställer mer än gärna upp :)

Pose-idon
0

Om du orkar vänta typ 3 månader så fyller jag snart. Annars får vi hoppas att det kommer någon som är 18+ och som vill vara Sajtvärd. 🙂

//Elin

Lilithium
0

Som sagt, jag är gärna sajtvärd

julolagus
1

Tycker absolut det ska finnas en Doctor Who iFokus, bästa serien någonsin.

VildaVittra
1

#5  Det är inte så det funkar. Arbetet med att starta sajten får man göra själv, från ide fram till lansering.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Kavring]
1

Tycker absolut att du/ni som är intresserade av Dr Who ska göra en iFokussida! Det finns nog ganska stort intresse för det. 🙂

Salish
1

Oh det skulle jag också vilja ha!

zickan
1

Ja dök det upp en dr who sida på iFokus så lär det dyka upp rätt mycket  medlemmar :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Salish
0

Ja om någon som har lite tid att lägga ner på sidan skulle vilja starta en vore det super. Tyvärr tror jag inte att jag kan lägga ner det arbete som krävs för att vara Sajtvärd. =/

Lilithium
2

Nu har jag mailat och skrivit att vi vill ha en Doctor Who sajt :)

julolagus
0
Pose-idon
0

#14 Toppen! :D

//Elin

zickan
0

#14 skoj. Får skriva här senare om du lyckats få lansera en dr who sida :-).

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lilithium
0

Hm, försöker nu fundera ut vad för artiklar jag ska skriva.
När man påbörjar en ny sajt så ska man tydligen börja med att ha minst fem artiklar och jag har svårt att veta vart jag ska börja.

Vad tycker ni?

Zureel
0

En artikel om doktorns följeslagare kanske eller en artikel bara om tardis.

Salish
0

Olika platser, doktorer

Geru
0

Doctors urpsung. Kort summering av vad en Whovian är för något.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Lilithium
0

Någon som har lust att vara delaktig i skriverierna, är så otroligt mkt att skriva och vet inte vart jag ska börja ens XD

VildaVittra
1

Du får inte göra reklam för olanserade sajter.

Något du kan skriva om är de olika skådisarna som haft rollen som Dr Who.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lilithium
0

Jag har inte gjort reklam, jag ville bara se om intresset först och främst fanns för en Doctor Who site.

Xristina
0

Skriv om Dalek :D

julolagus
0

Gör ett om de olika skådespelarna som spelat Doktorn

MissInAction
0

Ja alltså, var tanken med den här tråden att diskutera serien/serierna eller är tanken att diskutera en eventuell sajt? Vore bäst om ni håller er till eventuella sajt-diskussioner och spånande via pm och så kan ni gotta er i DW-nörderier här inne 😎

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland