HjÀlp med att hitta program!
Hej svejs! đ
Det Àr sÄhÀr att jag söker ett barnprogram som jag tyckte var skitlÀskigt nÀr jag var liten. Det gick typ pÄ 90-talet och handlade om en gubbe som satt i rullstol (tecknat eller liknande). Jag minns bara en hÀndelse och det var en jordbÀvning som intrÀffade nÀr han satt inne i ett hus. Haha, jÀttedetaljerat jag vet! x) Men det Àr nog det enda jag minns⊠Och att det var sÄ himla lÀskigt. Skulle vara kul att hitta det igen och se om jag Àr lika rÀdd nu. ^^
Förresten, jag tror att det gick pÄ söndagar! PÄ kvÀllen vid 6-7tiden.
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Var det leranimation?
Jag vet inte om det Ă€r nĂ„gon jordbĂ€vning med men jag tĂ€nker pĂ„ Skrotnisse och hans vĂ€nner đ
Maria, sajtvÀrd pÄ Ryssland , medarbetare pÄ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#1 Jag minns inte⊠Kan ha varit det. Det enda jag minns Àr att det inte var "real life" i alla fall. x)
Nej, detta kommer jag ocksĂ„ ihĂ„g och det var det inte. Det sĂ„g ju med lite lĂ€skigt ut i och för sig. đ
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
đ
Kluring om Ryssland
Aha dĂ„ fĂ„r jag klura vidare! đ
Kluring om Ryssland
Jo, men vĂ€nta! Det mĂ„ste vara han! x) Ă
h, fy jag fÄr rysningar nÀr jag ser det. Bertil Enstöring alltsÄ? Usch, fÄr lÀskighetsvibbar fortfarande. Han Àr sÄ fett otÀck. 
Tack sÄ jÀttemycket för hjÀlpen!
Hahahah var det rĂ€tt? Ăr det han skurken som du tycker var lĂ€skig? För nĂ€r du skrev rullstol och lĂ€skig sĂ„ tĂ€nkte jag pĂ„ han Ture, och att det hĂ€nde massa lĂ€skiga saker.
Tittade igenom serien igen hĂ€rom Ă„ret och mĂ„ste sĂ€ga att jag tycker den Ă€r jĂ€kligt bra!! Och förstĂ„r att man tyckte det var lĂ€skigt nĂ€r man var mindre đ
Kluring om Ryssland
Jag vet inte om han Àr skurk (minns typ inget, haha) men det Àr han med vitt hÄr, skÀgg och glasögon. Och gipsat ben.
AlltsÄ kolla pÄ honom! SÄ himla lÀskig. Man fÄr ju mardrömmar.