Film iFokus

Film

Etikett: filmhjÀlp
LĂ€st 450 ggr
FemFem
0

HjÀlp med att hitta program!

Hej svejs! 😃

Det Ă€r sĂ„hĂ€r att jag söker ett barnprogram som jag tyckte var skitlĂ€skigt nĂ€r jag var liten. Det gick typ pĂ„ 90-talet och handlade om en gubbe som satt i rullstol (tecknat eller liknande). Jag minns bara en hĂ€ndelse och det var en jordbĂ€vning som intrĂ€ffade nĂ€r han satt inne i ett hus. Haha, jĂ€ttedetaljerat jag vet! x) Men det Ă€r nog det enda jag minns
 Och att det var sĂ„ himla lĂ€skigt. Skulle vara kul att hitta det igen och se om jag Ă€r lika rĂ€dd nu. ^^

Förresten, jag tror att det gick pÄ söndagar! PÄ kvÀllen vid 6-7tiden.

MissInAction
0

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

Var det leranimation?

Jag vet inte om det Ă€r nĂ„gon jordbĂ€vning med men jag tĂ€nker pĂ„ Skrotnisse och hans vĂ€nner đŸ˜ƒ

Maria, sajtvĂ€rd pĂ„ Ryssland , medarbetare pĂ„ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

FemFem
0

#1 Jag minns inte
 Kan ha varit det. Det enda jag minns Ă€r att det inte var "real life" i alla fall. x)

Nej, detta kommer jag ocksĂ„ ihĂ„g och det var det inte. Det sĂ„g ju med lite lĂ€skigt ut i och för sig. 😃

MissInAction
0

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

😃

Kluring om Ryssland

MissInAction
0

Aha dĂ„ fĂ„r jag klura vidare! đŸ˜Ž

Kluring om Ryssland

FemFem
0

Jo, men vĂ€nta! Det mĂ„ste vara han! x) Åh, fy jag fĂ„r rysningar nĂ€r jag ser det. Bertil Enstöring alltsĂ„? Usch, fĂ„r lĂ€skighetsvibbar fortfarande. Han Ă€r sĂ„ fett otĂ€ck. Ledsen

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket för hjĂ€lpen!

MissInAction
0

Hahahah var det rĂ€tt? Är det han skurken som du tycker var lĂ€skig? För nĂ€r du skrev rullstol och lĂ€skig sĂ„ tĂ€nkte jag pĂ„ han Ture, och att det hĂ€nde massa lĂ€skiga saker.

Tittade igenom serien igen hĂ€rom Ă„ret och mĂ„ste sĂ€ga att jag tycker den Ă€r jĂ€kligt bra!! Och förstĂ„r att man tyckte det var lĂ€skigt nĂ€r man var mindre đŸ˜‚

Kluring om Ryssland

FemFem
0

Jag vet inte om han Àr skurk (minns typ inget, haha) men det Àr han med vitt hÄr, skÀgg och glasögon. Och gipsat ben.

AlltsÄ kolla pÄ honom! SÄ himla lÀskig. Man fÄr ju mardrömmar.