Film iFokus

Film

Etikett: filmhjälp
Läst 879 ggr
KastKatt
0

Söker en serie!

Hoppas det är okej att jag söker efter en serie även om det är ett filmforum! Annars får admin ta bort inlägget!

Har sökt efter en ett tag men hittar den verkligen inte!

Den sändes för ca tio år sedan, när barnprogrammet började kl 18 och kl 19 visades det program för "större barn". De pratade engelska och jag är ganska säker på att den var engelsk och inte amerikansk. Den var tecknad och handlade om vad jag tror var två syskon (en flicka och en pojke) som kommer till ett stort hus på landet.

Jag har för mig att barnen krymps ibland för att försöka slåss med onda varelser. Jag har för mig att ledaren för "de onda" har kråkfötter.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

:')
0

Detta är ingen serie, men den enda filmen jag kom att tänka på är denna http://www.imdb.com/title/tt0344854/.

Troligtvis fel men värt ett försök :)

KastKatt
0

Nej, den är bara 6 år gammal samt animerad men tack ändå!

Greetings.

Legacy Mwari.

:')
0

#2 Aha, läste inte hela inlägget haha ^^

MissInAction
0

Det ringer inga klockor alls, men jag ska höra mig för! Självklart får du fråga om serier - kolla dessutom vad kategorin du lagt inlägget i heter 😃

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

KastKatt
0

#4 Jag såg detta när jag la in den i kategorin men glömde ta bort det! 

Den är nog INTE brittisk men den är på engelska.

Kollat igenom typ… alla serier som visats i Svergie och alla tecknade som visats i England men hittar den inte :((

Greetings.

Legacy Mwari.

VildaVittra
0

Många barnserier produceras i Australien. Kika runt där.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

KastKatt
1

#6 Smart, ska kolla! Verkar dock vara hopplöst. INGEN minns den.. Funderar på att maila SVT

Greetings.

Legacy Mwari.